Sleurhutje
Forum veteraan
En wanneer ga je er dan mee vliegen? :nooo:Ik wil de Nemo wel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En wanneer ga je er dan mee vliegen? :nooo:Ik wil de Nemo wel
Turkse winkel op de marktstraat te wormerveer die is echt goed.Vandaag maar even 15kg shoarma bestellen voor zondag, weet iemand goede shoarma te koop (dus alleen het vlees?)
Turkse winkel op de marktstraat te wormerveer die is echt goed.
A.C.H elk clublid is hier welkom.@ gorby
Moet hij wel zijn paspoord meenemen anders komt hij niet binnen heb ik gehoord![]()
En wanneer ga je er dan mee vliegen? :nooo:![]()
Nu doe je of ik nooit vlieg, da's niet lief :-(
Wellicht dat ik iets a-socialer moet worden ?
Nu doe je of ik nooit vlieg, da's niet lief :-(
Wellicht dat ik iets a-socialer moet worden ?
Zoiets ja, je vliegt alleen maar met een Bixler en een Swift. De rest verkoop je toch.Nee, hij bedoelt of je hem voor de handel hebt of om te vliegen...![]()
Nee, hij bedoelt of je hem voor de handel hebt of om te vliegen...![]()
Zoiets ja, je vliegt alleen maar met een Bixler en een Swift. De rest verkoop je toch.
@Burp: Nog interesse in mijn lekke aggregaat? Anders gaat-ie de container in.![]()
bluf:d:d:dmessage is clear sleur ;-) laat maar zitten, vanaf heden helpt ik niemand meer en ga zelf weer lekker vliegen ;-)
*lipo's laden en stoel te koop zet ;-)
De Nemo is niet jouw soort vliegding. :nooo: Dat is nog saaier dan een Bixler.Message is clear Sleur ;-) Laat maar zitten, vanaf heden helpt ik niemand meer en ga zelf weer lekker vliegen ;-)
*lipo's laden en stoel te koop zet ;-)
Goedverdegoedver,stoffer en blikkie,sodeju,godfriedvanbohemen staat ik net mijn enigste 8Amp roggelaar op te lope legge roken
Iemand nog zo'n dingskie liggen?
Kost da qua doekoe?