Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond even gevlogen en even goed gekeken naar de Goblin, is toch wel een mooie vliegert knaller! ;-)

Foto of niet gebeurd:

283907_485857691426015_507578050_n.jpg

Sja Spike. Mensen denken wel dat ik gek ben...( dat klopt ook) maar ik ben zeker niet achterlijk. Mooi spul hoor die Goblin.

Hmmmmm, heb je vakantie en dan ben je nog om 06:45 wakker. :? Nou ja, het is in ieder geval lekker weer. 8) :zon:

-edit-
Om 07:30 buiten ontbijten in je shirtje is best wel vakantie. :yes: Fuck de verbouwing van slaapkamer en garage... Niets doen heerscht! :yes:

Laatst bewerkt:
Mogguh.

Gister weer gezellig op t veld en heb lekker gevlogen met de Blisje, Pitts en DG.
Hoop toeschouwers aanwezig;-)

Mss van t weekend nog op t veld.

Werkze en anders geniet!!!!

Grtz

en ook weer wakker !

was gezellig op het veld , het vliegen beviel me wat minder , de DF gaat me te sloom ,blokje is wat gaar wellicht , maar er moet veel meer power in om de kick te behouden .

de chico vliegt eigenlijk spatzuiver , maar ook die is saai omdat snelheid niet aanwezig is :(

dus ik loop ff op een dood spoor , de kleine kisten eerst sneller maken , en zolang maar ff met de xtra oefenen om mooi te leren vliegen ;)

ps ; was ook gezellig op de club , lekker de kok gespeeld , ik had het er maar druk mee ;)

werkenden , werkse , vakantiegangster , geniet :D

vandaag 30 graadjes , dus junkie houd de vakantie nog ff aan :squarewink:

Ikke vanmiddag lekker vliegen. En straks even zoeken naar dat kopertape en ledsjes op de interwebs. Dan kan ik ook is een keer gaan nachtvliegen.

JA en IKKI zaterdag pas weer:(

maar dan is het wel suppppppperrrrrrrr weer:D

eerst nog ff yakkie controleren of alles nog zit zo als het hoort:p

JA en IKKI zaterdag pas weer:(

maar dan is het wel suppppppperrrrrrrr weer:D

eerst nog ff yakkie controleren of alles nog zit zo als het hoort:p

als jij zaterdag gaat , dan ga ik ook op zaterdag vliegennnn :cool:

zal ik je ff opjagen met mijn dikke extra 330 en mag je lekker smoke happen ;)

*ff stukje op de motor rijden gaat , best prettig weertje *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back