Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
[
zal ik je ff opjagen met mijn dikke extra 330 en mag je lekker smoke happen kuch kuch.

ja leuk.

@sleur dis ook een mooie voor jou :)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

helemaal kompleet en electro start kool man.:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Junkie stout ,net in bloemendaal een snel webra speed 32 blok gekocht :D
De df moet wel een beetje voorruit komen .

Groetjes vanaf een terras te bloemendaal in de schaduw :squarewink:

*zwembad in de tuin zet*

*extra pils koud zet*

swimming-pool-014.gif

Kijk dat lijkt me nou leuk voor erbij, een 450 size speedvlieger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk dat lijkt me nou leuk voor erbij, een 450 size speedvlieger.

[]

kijk , nu trek je mijn aandacht ! :D

zo'n heli (op brandstof dan ) sluit ik niet uit in der toekomst ;)

gaaf !

Grrrrrrr :-)

*verder buffelt :-(

joh , over 11,5 maand mag je weer 2 weekjes in grieksenland hangen :xmas: ;)

*zwembad in de tuin zet*

*extra pils koud zet*

swimming-pool-014.gif

niet sslecht , hoe laat staat alles klaar ? , ik verveel me :rainbow1:

Oh ja. En natuurlijk bij Vinni op de koffie geweest. Die heeft heel erg zijn best gedaan om de kras in de deur van de auto weg te poetsen. Goed werk geleverd. :thumbsup: :worship:

Handig voor op het veld. :yes: Ondertussen druk bezig 8+ kuub (niet ijskoud) water in een zwembadje te krijgen. 8O Bijna op de helft na anderhalf uur.

En de Macbook Air aan het installeren, da's al net zo'n geklooi als Windows met een drivertje dat je zelf maar moet zien te vinden (nota bene een officieel Apple product) en allerlei instellingen via een tekstvenstertje (terminal). :? Wel happy dat deze het betere Sharp LCD en veeeeel sneller Samsung SSD heeft. :D Moet je ook maar afwachten bij Apple, die nemen het ook niet zo nauw met goede producten. :hammer:

goed bezig sleur , ik hoor wel wanneer het zwembad vol is , gaan we ff de zeeleeuw uithangen :p

zo , net de webra speed op de dogfighter gebouwd op de te warme zolder , gelukkig zit ik in mijn onderbroek :D

van 0,8 pk naar 1,2 pk en van een 8x5 prop naar een 9x6 om te beginnen , maar er mag ook een 10x6 op .

ben benieuwd of hij nu een stuk vlotter word , straks inlopen in de tuin ,morgen testen op das field :p

Ik heb net zo'n best way zwembad weggegeven aan iemand. was ook erg groot. Filterpomp en alles erbij. Weg ermee, ik heb al een zwemvijver:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back