Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo voor de bui alles opgeruimd en in de auto.

Hierbij kan ik gelijk het droevige bericht doorgeven dat de Groene Blisje niet meer is.
Tijdens het opgooien een rudderhorn van de elleron losgeraakt en nose down het feld in.

De Blis is niet meer, lang leve de Blis.

Moet nu maar die Gele gaan opbouwen :-)

Maar nog wel ff lekker gevlogen met de rest;-)

Zo voor de bui alles opgeruimd en in de auto.

Hierbij kan ik gelijk het droevige bericht doorgeven dat de Groene Blisje niet meer is.
Tijdens het opgooien een rudderhorn van de elleron losgeraakt en nose down het feld in.

Maar nog wel ff lekker gevlogen met de rest;-)

zonde , was toch een lekker vliegertje .

ikke druk met de nitroracer , vaste motorsteuntjes gemaakt , alles geglasvliest ,en de motor staat erop .
nu nog de gasservo plaatsen en de gaskabel maken , balanspunt zoeken met de batterij ,en dan kan hij los .

misschien dinsdag , maar dat ligt aan factoren zoals gaarheid en zin en tijd hebben . ;)

Hier ook net voor het bui-tje binnen.
Nog even de E-Revo uitgelaten :-)
Djeeezzz, wat gaat dat ding hard !! :-)

*motor werd best warm trouwens, was direct na het rijden bijna 85 graden !! :-)

Ah, gaat mijn Blizzard na jaren toch het luchtruim zien. 8)

Welke bui? Hier in 0251 wat meer wind en af en toe drie druppels. Net even ontzout onder de douche maar bij het afdrogen zweet je je alweer de teringbibber. :evil: Lekker nog even in de tuin genieten van een pintje en een muziekje. Zal zo wel in slaap dommelen en wakker worden van een regenbui. :?

Waren een paar flinke druppels, nu alweer een tijdje droog hoor.
Steekt een heerlijk verkoelend windje op :-)

*pintjuh erbij, en nog ff lekker op la balkonia :-)

Zoooo, dit ga ik lang volhouden. Maakt niet veel uit of het op de camping is of in de achtertuin. Stoel in ligstand, muziekje op de iPod (zo'n 180 uur aan Dance Department), pintje(s), interwebs.... 8) Jammer dat vrouwlief telkens zeurt. :sniper:

@Junkie,

Zeker een fijne vliegert maar ik heb die gele van Sleur gelukkig dus die gaan we weer fijn opbouwen.
Heb nu toch alle ontbrekende onderdelen:D

@Sleur,

Zal wel een seintje geven als die z'n jungfrauflugt krijgt.:rolleyes:

Hier in 0223 AP wat spetters maar op de terugweg een paar behoorlijke buien.
Nu nog ff buiten zitten, afkoelen.

Grtz

Overal in de verte disco in de lucht....

/relaxt liggen blijft

wissenchillex.jpg

(dat zijn geen oorwarmers!!!)

@ Roonroon: wat doe je nou? Blissie was een beetje dizzy?

Vandaag een fantastische dag gehad bij AZ, dit was echt een once in a lifetime opportunity. Heerlijk om bediend te worden tijdens een potje voetbal. Ook heerlijk gegeten en gezopen daar. :celebrate:

Foto's of anders niet gebeurd :wink:

2012-08-19223437.jpg

2012-08-19130055.jpg

2012-08-19162817.jpg

2012-08-19155855.jpg

2012-08-19142928.jpg

2012-08-19154016.jpg

Medelijden heeft met de supporters aan de overkant... zij moesten zelf hun voer en drank betalen en halen :D

hoe is het met vrouwtje phils

Gaat beter, nog wel wat pijn maar gelukkig wel te verdragen. Die pijnstillers gebruikt ze alleen als het niet anders kan... beetje rare bijwerkingen krijgt ze daar van :yes: Morgen eerst naar de huisarts en dan maar afwachten wat er moet gebeuren. Eén ding is zeker, dit kan zo niet langer :nooo:

kan je het uithouden dan===== vreemd toetsen bord van laptop doet raar druk shifvraagteken in en krijg ========== tekens
Nu heb je ook aanhalingsteken in plaats van @ bij Shift+2?
Dan staat je toetsenbord indeling op Nederlands in plaats van VS. Paar keer op linker Alt+Shift of linker Ctrl+Shift drukken helpt meestal. Of rechtsonder het pictogrammetje voir taalinstellingen. :pc:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back