Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope. Alles eens nagerekend. Verschil tussen nieuw en gebruikt was amper 300 eypo. Dan bouw ik het liever zelf. En dan meer uitgeven voor een DLE111 i.p.v. een RCGF110 en knappe servo's i.p.v. HobbyKing en plastic Hitecs. :yes: Er staat nog een 2.7m Katana te koop voor een mooie prijs. 8)

zeker een mooi toestel met goede elektronica ik denk dat deze ook niet lang te koop staat

Iemand toevallig nog in de richting van een modelbouwzaak?

ik zoek nog M3 boutjes van kunstof.. lengte minimaal 25-30 mm...

gr. ronald

Huh, hebben die dat dan? :confused:

moet ik toch eens uitzoeken.., om voor een paar van die kl*te boutjes elke keer naar Adam of andere steden te rijden schiet ook niet op...
Van M3 tot M8 in allerhande lengtes en als draadeind van 30cm stukjes. :teacher: Zo ook nylon ringetjes en moertjes. :yes: Kost zeker minder dan bij de modelbouwzaak. :D

Van M3 tot M8 in allerhande lengtes en als draadeind van 30cm stukjes. :teacher: Zo ook nylon ringetjes en moertjes. :yes: Kost zeker minder dan bij de modelbouwzaak. :D

Hmm wist het ook niet. Ook maar eens naar op zoek gaan dan :yes:

Gisteravond weer lekker gefladderd in Vathorst.

De Dash7 is toch wel een blijvertje. Leuke schaalkist en ook leuk om lollig mee te raggen.

Met de Trex 550 op circa 20cm van de grond gehangen, inverted. Volgende keer eens zien of ik wat grasprietjes durf te raken.. :lol:

Spikkel je bent er de 15e wel he. Op het moment ben je de beste heli-vlieger van de club, dus je moet wel even een showtje weggeven :)

Spikkel je bent er de 15e wel he. Op het moment ben je de beste heli-vlieger van de club, dus je moet wel even een showtje weggeven :)

Wat is er de 15e dan precies? (heb ik mijn mail weer eens niet goed gelezen?)

- Edit;

Ah opening van het nieuwe veld..

Ja hoor, ik geef wel een showetje weg :P

nee, Phil alleen autopoetsen. Vandaag al 3 keer gedaan. :)

zeg , waar vind ik een loket voor de steun ? ik wil ook wel elke dag rustig wakker worden en mijn auto poetsen ;)

zo , en weer thuis :p , klusje van 2 dagen in 11 uur kunnen fixen , zo kom ik het jaar wel door , vol verdienen voor 5 uurtjes per dag :thumbsup:

ik ben ook zo snel :cool:
ps ; en nog strak werk ook ;)

wel tijd om te vliegen , maar geen zin an , afgelopen week genoeg gevliegert , weer even zin opbouwen .

lekker dat die zon is opgetieft , ook genoeg van gehad de laatste maand , laat het maar is lekker lang regenen :p kunnen we weer ganzenborden ;)

stout geweest;) weer of nog een mooie yak gekocht 55cc DLE
hoop emotec electonics
carbon prop.
dikke servo,s lipo,s
en nog veel meer:cool:
kon m,n heli mooi inruilen:banana::banana::banana:

welkom brandstof stinker:):worship::yes:

We krijgen de 15e ook een mooi filmpje waarschijnlijk want Henry luchtemeijer komt ook langs ;)

Ik denk dat ik de evenementen commissie maar in mijn eentje ga doen op de club ;)

Henry mag natuurlijk niet zomaar vliegen, eerst toestemming vragen aan het bestuur :teacher:

Gastvliegers zijn niet zomaar toegelaten.

*Knaller schrapt uit de kandidatenlijst van de EC*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back