Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een avondje tennissen. Jammer dat al mijn hobby's lekker weer nodig hebben. Ik kan niet alles tegelijk. Aangezien ik de "andere" hobby's ook leuk vind komt er van vliegen niet veel terecht.

*er over denkt om de hobby op slot te gooien en het meeste te verpatsen*

joh , gewoon wat dingen wegdoen waar je niet aan toekomt , zoals idd de spit , en nog wat vliegers , en hou de piepspit en de dogfighter , zijn leuke kistjes om af en toe mee te vliegen ;)

ik zou weer niet gaan vliegen , maar dat was wederom onwaar , en heb de xtra gevlogen , wel leuk , maar vrij saai , en niet te vergelijken met mijn geliefde df waar ik wel een kick van krijg .

dus wellicht wat grote kisten dumpen en lekker met snelle gooi en smijt kistjes vliegen :D

na het vliegen geen pub gedaan , wel met jasper even wat hot chicken weggekloven bij de kentucy chickenboer ;)

*douchen gaat *

burp ; wat moet je voor die piep spit hebben ? , daar kan een leuk 7,5cc blok op , beetje versterken hier en daar , landing gestel eraf , want er valt toch niet mee te landen met wielen , opgooien dat ding ;)

ps ; ik ben blij dat het buttweer is aankomend weekend, lekker ff niets moeten, geen gevlieg , maris werkt , dus heerlijk rustig wat kleine vliegers afbouwen terwijl de regen tegen het raam klettert :thumbsup: :D

Zo, klaar met werken.

Net nog even nieuwe lipo's besteld bij Sam.
Zijn toch de Gens Ace 5300mA 6S 30C geworden. 2 stuks.
Eerst maar eens testen en kijken of het past.

Hopelijk hebbe we dan Powerrrrrrrrrrr.......We zien het volgende week wel.

Mogge beste mensen.. Weer een fijne dag om te werken..
Gelukkig is het vrijdag en rijd het allemaal een beetje door op weg naar werk toe.

*er over denkt om de hobby op slot te gooien en het meeste te verpatsen*

Trex 500, kosten kwanta? ;) Leuke rag heli..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back