Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nick, vaarbewijs 1 is een makkie. Beetje lezen en wat vragen oefenen. Vaarbewijs 2 moet je wat meer voor doen maar is ook niet moeilijk, wel oefenen met platte kaart navigatie. Krijg je te maken met stroming, variatie, deviatie, wind ware koersen etc. Best wel leuk om te doen.

Nu hebben we een probleem. Een kaart is altijd plat (of gevouwen), maar een platte kaart is niet te maken...een bol of ellipsoide projecteren op een plat vlak geeft altijd vervormingen...;)

Zonder gekheid, alles in 1 keer doen, valt heus mee...
Ikke ook gedaan, kreeg je minder vragen en hoefde je niet nog een keer exame te doen. Als die grijze knarren van 70 het kunnen halen dan kon dat voor mij toch geen probleem zijn? Met gemak gehaald. :yes: (en Marifoon voor de leuk :?)

Zoooooo veldmuis is ook weer thuis.......Vanmorgen om 9 uur gaan rijden en inmiddels klaar met ophalen van 3 ladingen supermooi straatwerk.....uit Lelystad......Wel compleet gaar nu:rolleyes:

1 e rit terug wel bijna op zijn kant op de A6.....aanhanger begon te dweilen, kon hem net houden met veel stuurmanskunst:mad:

Bij de eerste pomp de bandenspanning gecheckt(eerst moeten doen), rondom maar 1,9 bar terwijl het 3 moet zijn, kutverhuurbedrijf:mad:

Maar goed, gelukkig goed gegaan dus. Nu dus ruim 12 uur verder heb ik een partij stenen ter waarde van 1000 eypo voor niks nada noppes dus ik ben happy.

Volgend weekend lekker aan het straten!!:cool:

Ow ik moet er wel bij zeggen dat ik hulp had van de twee veldmuizen junior die hoe jong ze ook zijn (12 en 13) als beesten hebben gewerkt vandaag.
Dus ik ben ook nog eens trots aan het einde van de dag....:):)

*naar zijn bed gaat*

Je kan ook te ver gaan he :D

lekker houden dus maar ? :D
ga er ook weer eens mee vliegennnnn :cool:

Zoooooo veldmuis is ook weer thuis.......Vanmorgen om 9 uur gaan rijden en inmiddels klaar met ophalen van 3 ladingen supermooi straatwerk.....uit Lelystad......Wel compleet gaar nu:rolleyes:

1 e rit terug wel bijna op zijn kant op de A6.....aanhanger begon te dweilen, kon hem net houden met veel stuurmanskunst:mad:

Bij de eerste pomp de bandenspanning gecheckt(eerst moeten doen), rondom maar 1,9 bar terwijl het 3 moet zijn, kutverhuurbedrijf:mad:

Maar goed, gelukkig goed gegaan dus. Nu dus ruim 12 uur verder heb ik een partij stenen ter waarde van 1000 eypo voor niks nada noppes dus ik ben happy.

Volgend weekend lekker aan het straten!!:cool:

goed bezig ;)

ook de spitfire weer opgegraven , ik geef hem toch nog een kans , de balsa dogfighter zou prima moeten vliegen .

leeg weegt hij niet veel , ik dacht dat hij te zwaar was , maar nietus dus , maar weer opbouwen , balanspunt ff uitvogelen , 4cc os erop ,maar dan zonder zo'n zware hatori pijp maar met de standaard pijp .

morgen even afknutselen , en ook deze dinsdag voor de re maiden .

hier heb je de lelijkerd :rolleyes: ;)

spit002.jpg

Nick, vaarbewijs 1 is een makkie. Beetje lezen en wat vragen oefenen. Vaarbewijs 2 moet je wat meer voor doen maar is ook niet moeilijk, wel oefenen met platte kaart navigatie. Krijg je te maken met stroming, variatie, deviatie, wind ware koersen etc. Best wel leuk om te doen.

Ik heb vanavond even naar deel 2 boeken gekeken van collega, lijkt me idd erg leuk, wordt het wat spannender :)
Heb er zin an

Vanmiddag even bezig geweest met de quad. Morgen de regelaars op de motoren solderen en dan eens aansluiten op het boardje. Ben wel benieuwd naar het resultaat.

Zie hier de vordering:

255419_490016827676768_1051501473_n.jpg

moggu

hey manne wat lees ik toch allemaal over boten en varen:confused:
hebbe we nieuwe bierglazen op club:confused:
vaarbewijs:confused:het nieuwe veld is voorzien van drijnage buizen.
kweet niet maar 2011 speedvliegu okee maar 2012 2,2 mtr benzinestinker:p

moggu

hey manne wat lees ik toch allemaal over boten en varen:confused:
hebbe we nieuwe bierglazen op club:confused:
vaarbewijs:confused:het nieuwe veld is voorzien van drijnage buizen.
kweet niet maar 2011 speedvliegu okee maar 2012 2,2 mtr benzinestinker:p

We zijn nog op zoek naar een gezellige jachthaven met clubhuis ;-)

* boeken deel 1+2 " emigreren naar een land met weinig regendagen " er nog eens bijpakt :-) ;-)

Als het nat wordt, gaat Gorby het druk krijgen. :yes:

Straks een rondje stoomtreinen op het Tata/Corus/Hoogovens terrein. Altijd mooi die achterhaalde techniek.

Goede moggel,

Veel plezier bij de DTM in Zandvoort.

Nu ff een broodje eten en dan straks naar het zwembad De Hoornsevaart in Alkmaar. Bryan heeft zin om te zwemmen. Vanmiddag hopelijk nog een paar vluchtjes maken met de 700. Even rustig vliegen om de accu's in te vliegen. als het goed is wordt het vanmiddag beter.

*Oh even naar de keueken. Gekookte eitje is klaar*

Goede moggel,

Veel plezier bij de DTM in Zandvoort.

Nu ff een broodje eten en dan straks naar het zwembad De Hoornsevaart in Alkmaar. Bryan heeft zin om te zwemmen. Vanmiddag hopelijk nog een paar vluchtjes maken met de 700. Even rustig vliegen om de accu's in te vliegen. als het goed is wordt het vanmiddag beter.

*Oh even naar de keueken. Gekookte eitje is klaar*

hey verslaafde ! , een keer niet vliegen is heels niet erg hoor ;)

vandaag een beetje chillen en wat knutselen :D

Vanmiddag het herverbouwhok weer wat knutselen. Van knaller een andere stofzuiger gekregen :thumbsup: omdat mijn vorige er bij de derde verbouwing er de brui aan gaf (vette flame out). En het hobbyhok (annex slaapkamer) van kleinste Sleur slopen. En de rest van de week daarmee verder. :( Weinig gevlieg dus. :cry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back