Sleurhutje
Forum veteraan
Whahaha, ik zal morgen de GPS even leegtrekken en kijken wat de topsnelheid was. Ik was wel optijd bij de shoarma. :rolling:sleur is de tweede Cancellara ook een motortje in zij trapas 52.1km/h

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Whahaha, ik zal morgen de GPS even leegtrekken en kijken wat de topsnelheid was. Ik was wel optijd bij de shoarma. :rolling:sleur is de tweede Cancellara ook een motortje in zij trapas 52.1km/h
Dat uitslapen is echt niet mijn ding. Mogguh allemaal... :morning:
Macs Products
leuke site kijk ook even naar de smoke video
wel leuk voor nitro brommers
@ 3d helaas kan ik er niet bij aij nivm met een verjaardag.![]()
Het laatste stuk was gemiddeld 51.4km/u en een piek van 52.1km/u. De lagers van mijn arme fiets gloeien nog na.sleur is de tweede Cancellara ook een motortje in zij trapas 52.1km/h (gemideld)
Goedemorgen allemaal,
Gisteravond op club het idee geopperd om komende zaterdag bij mij op de camping in Ursem te gaan nachtvliegen. We kunnen van te voren ook de BBQ aansteken. Lekker een stokje sate met een stokbroodje. Als we dat met z'n alle organiseren dan komt het goed. De volgende mensen hebben er zin in. Zet je naam er bij als je ook wil komen.
BBQ rond 18:00
Nachtvliegen rond 20:00
Alleen depron en piep toestellen. Geen Funjets ivm veiligheid
3DFresh BBQ
Rijkhoff BBQ
Erik3D BBQ
Phil BBQ
Marco
ChocoJoop
Jeff
Jerkev
Knaller