Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand toevallig een c-clipje voor een 3.17mm as. Moet op deze brommer. Is voor de MiniNacht vlieger.

De F1 Hydro's gaan het niet worden. :( Van de gewone F1 Hydro is de regelaar is uitgefikt en de motor doet raar na een avontuur op z'n kop vorig jaar. De [URL="
[/URL] moet ik kijken of ik alle toeters en bellen heb liggen. Voor het nachtvliegen een Swift II bestolen, makkelijk mee te nemen en setupje heb ik nog wel liggen. :D Daarnaast kan de Swift II wat beter tegen wind dan een Disc of F1 Hydro.

Ik heb nog wel een brommer en ESC liggen. Zal donderdag meenemen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sleur ik weet niet of je de 450 motortjes nog heb, maar die hebben een 3.17mm as.
Ja, maar niet met c-clips, zitten allemaal geschroefd. :(

Ik heb nog wel een brommer en ESC liggen. Zal donderdag meenemen.
Nee dank je wel. Zoals gezegd gaat de Hydro niet mee. Verwachting is toch een redelijk woei. Hoewel die meestal na 20:00 gaat liggen. :D

Probleem is dat het houten schotje waar de motor op zit met epoxoplast in het schuim vast zit. Dan moeten de schroefgaatjes precies overeen komen anders wordt het niets. Ik heb nog wel ergens een zakje met de juiste clipjes maar... Vorige week alles in doosjes gedaan en opgeruimd vanwege het herverbouwhok. :? :cry: Anders trek ik wel een staaldraadje in de groef. Blijft het wel hangen. 8O Trommel vliegt er niet af maar motor doet het dan ook even niet. Dat heb ik vorig jaar al ervaren. :lol:

Nou, is je vliegtuigradio stuk en het is gelijk alsof de 3e Wereldoorlog uitbreekt. Niets aan de hand dus, gewoon doorwerken jullie. :teacher:

Naar alle waarschijnlijkheid zijn MRF 237 uit zijn Stentor vliegtuigzender gefikt :-) ;-)
Alleen een Stentor met MRF237 of ook nog de gebruikelijke Lineair met BLY87/88/89/90 er achteraan. En dan zonder dummy load en SWR meter proberen af te stellen. 8O

De printjes uit de Radio Bulletin waren geniaal. Alleen die postzegel trimmers waren butt. 8)

Goedemorgen allemaal,

Gisteravond op club het idee geopperd om komende zaterdag bij mij op de camping in Ursem te gaan nachtvliegen. We kunnen van te voren ook de BBQ aansteken. Lekker een stokje sate met een stokbroodje. Als we dat met z'n alle organiseren dan komt het goed. De volgende mensen hebben er zin in. Zet je naam er bij als je ook wil komen.

BBQ rond 18:00
Nachtvliegen rond 20:00

Alleen depron en piep toestellen. Geen Funjets ivm veiligheid

3DFresh BBQ
Rijkhoff BBQ
Erik3D BBQ
Phil BBQ
Marco
ChocoJoop
Jeff
Jerkev
Knaller
Sleur

Mogelijk ook:
Vinni

Had zeker van de partij geweest, al was het alleen maar voor de support en de BBQ. Helaas heb ik twee feestjes, 1 op fietsafstand (zwager) en 1 open huis ivm start nieuw bedrijf (loopafstand). Volgende keer beter.

Vanmiddag even twee uurtjes waterskien geweest, dat is, burpje en burpin geskied en ik achter het stuur. ;)

Was best lekker weer. Nu weer even werken.

Alleen een Stentor met MRF237 of ook nog de gebruikelijke Lineair met BLY87/88/89/90 er achteraan. En dan zonder dummy load en SWR meter proberen af te stellen. 8O

De printjes uit de Radio Bulletin waren geniaal. Alleen die postzegel trimmers waren butt. 8)

Radio Bulletin en Free Radio Magazin he ;-)

Lekkuhrr storuhhh !!!! ;-) :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back