Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
gezellig amsterdam verlaten en weer braaf thuis , nog wel even bij la place rembrandplein even wat vers voer uit die bakken verzameld , straks ff in de oven mikken , lekkere toko trouwens met veel divers vers kant en klaar , hebben ze in zaandam helaas niet .

het reich allein tot 20;00u ,dus geen gekwebbel aan mijn kopf :banana: ( behalve het lezen van het niet interessante gekwebbel van jullie dan ;) )

@3DFris: Sleur ist dabei. Met twee rellende kinderen die nodig weer naar school moeten. Inclusief BBQ (die apen zitten na vier hapjes wel vol). Is jouw smurf er ook? Wel zo leuk voor ze. ;) Wordt wel evrn doorrijden. :? 8O

gezellig amsterdam verlaten en weer braaf thuis , nog wel even bij la place rembrandplein even wat vers voer uit die bakken verzameld , straks ff in de oven mikken , lekkere toko trouwens met veel divers vers kant en klaar , hebben ze in zaandam helaas niet .

Wat hebben ze wel in Zaandam dat goed is ????

Oja, binnenkort een ongedempte gedempte gracht en een gemeenteraad die graag bakken met geld over de balk smijt omdat ze niet weten wat ze moeten verzinnen om die stad populair te maken :-) ;-)

@3DFris: Sleur ist dabei. Met twee rellende kinderen die nodig weer naar school moeten. Inclusief BBQ (die apen zitten na vier hapjes wel vol). Is jouw smurf er ook? Wel zo leuk voor ze. ;) Wordt wel evrn doorrijden. :? 8O

Gezellig. Nee bryan is er niet dit weekend. De apen van Jerkev komen ook en er lopen hier heel veel kinderen rond dus komt wel goed.

Ik heb zo bardienst. Misschien komen jullie nog dan kunnen we even overleggen voor de BBQ.

Salgboom op de camping is geregeld,. Die zal open staan vanaf 19:00 tot 21:00. Mensen die met de BBQ meedoen even bij mij melden.

386842_512646772095169_1056958241_n.jpg

Zo, stond ik daar in m'n zomerjasje op de brugvleugel van een tanker, komt er toch een bak water naar beneden...hoef niet meer te douchen.

Morgen eindelijk naar eigen bootje op de werf, even 5 dagen klussen.

Hopla, weekend. Oh nee, wacht. Het was nog vakantie. ;) Nou ja, toch bokkenweer. Straks schoolboeken ophalen en wat officiële zaken voor dochterlief regelen. Beetje de Swift II verder plakken en wat verlichting er op. En maar wat in de stad rondhangen voor een hapje en een drankje en nog wat andere inkopen. :?

Moggel, is het alweer maandag?
Ik heb totaal geen zin in morgen... beetje nachtvliegen in Ursem, bah
pinocchio-smiley.gif

:banana:

nachtvliegen is niet mijn ding ,anders had ik allang zo'n lichtgevend geval gehad ;)

kolere wat een weertje , totale herfst rulez :eek: vanacht spookte het ook flink .

kortom , er valt niet te skilderen buiten , dus het weekend is begonnen , en maak er een gezinsdag van ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back