Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
nachtvliegen is niet mijn ding ,anders had ik allang zo'n lichtgevend geval gehad ;)

kolere wat een weertje , totale herfst rulez :eek: vanacht spookte het ook flink .

kortom , er valt niet te skilderen buiten , dus het weekend is begonnen , en maak er een gezinsdag van ;)

Hey Skildert je kan ook gezellig langs komen om te kijken.

Hey Skildert je kan ook gezellig langs komen om te kijken.

I know, maar zaterdag avond had ik al een etentje

Toch even mijn steiger geborgd, zat me vanacht niet lekker met die storm.

Nu eventjes een espresso met tostie bikken en daarna even naar quartel voor wat klein spul.

Feli Junk :-) ;-)

Pffff, ff broodje nassen.......
Bijna weekend !!!!

Nachtvliegen ook niets voor mij, ik zie alle kleurtjes door elkaar in het donker :-)

morgen lekker vliegennnnn !!

mee gaat de piep DF en de balsa DF en het gele look pylonrace geval .

dus spannend of de 2 laatst genoemde goed vliegen :D

tussendoor even bezig de simprop te voorzien van 40 ops blok met knetterpijp , dit zal vies hard gaan !! :cool: :D

moest even een nieuwe langere motorsteun op ,aangezien hier een achteruit carb op zit .

simprop001.jpg

Denk je aan je CG punt ;-)

zit wel goed , dit model mag max een 40 blok hebben ;)
Een 32 blok heeft niet genoeg vermogen .

* DB meter opzoeken gaat * :???:

gerlukkig hebben wij een soepele club ;)

geluid zal idd wel meevallen , en ik hou zelf ook niet van teveel herrie , dus eerst deze pijp testen waar hij op afgesteld is , en anders een rustigere pijp erop .

ook bezig met de nitroracer met vonkel nieuw irvine club 20 motor met standaard uitlaat , deze zal een vriendelijk geluid maken ;)

liporace002.jpg

De Swift II is vliegklaar. Er zitten ook al 80 LEDs op waarvan er zo'n 60 al werken. 8) Inclusief fail-safe variant voor als het niet goed gaat. Straks na het uit eten nog even af maken. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back