Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
filmpie voor de liefhebbers ;)

trek er maar een pint bij open want het duurt maar een kwartiertje :)

ik weet niet meer hoe je de link met beginbeeld plaatst , dus hier de gewone link : [URL="
1-9 - YouTube[/URL]

was weer een heerlijk dagje zo , en ben blij met mijn vliegvloot met kleine kistjes :D

grtzzzzzz

Laatst bewerkt door een moderator:
Nachtvliegen is altijd gezellig... :?

wissennachtvliegen.jpg

Laat ik het zo formuleren, het is niet Sleur's beste foto die hij ooit maakte :-) :-)
Mijn foto's geven een realistisch beeld van de situatie. ;)

Het was zeker een geslaagde avond. De BBQ was goed geregeld met prima vlees. :thumbsup: Alleem de garnalen strubbelden wat tegen. :? Vliegen ging goed, Swift vloog uit het handje gewoon goed. :D MiniNacht ging ook goed. Totdat de bochten steeds korter en lager werden en er ineens een groene prullenbak overstak. Hele vleugel gescheurd en verlichting stuk. Beetje POR en Ducktape en de gassoldeerbout van RonaldR loste alles op. Helaas van korte duur. Er moet nogal wat getrimd worden en bij wind mee starten was daar te weinig ruimte voor. Grote klap en toen was het afgelopen: Neus er af, vleugel opnieuw ergens andeds gescheurd en staart stuk. Containerrijp dus. :bye: De rest met de Swift gevlogen. Veldje was wat klein voor snel vliegen. Twee keer in een bocht een boompje meegenomen. 8O Geen schade. Nog wat door de Ring of Fire gevlogen met de Swift, da's krap aan maar het kan. 8)

Kortom een super avond. :thumbsup: 3DFrismans bedankt!!! :worship:

Jasper, top geregeld allemaal :thumbsup: In tijden niet meer zo gelachen :yes:
Was gezellig... jammer alleen dat alles kapot is gevlogen :mrgreen:

Nou ik val jullie de komende tijd toch bijzonder weinig lastig......ff te druk met andere zaken op het moment. Ben met 4 verschillende dingen tegelijk bezig, eerst maar eens wat af maken, tuin straten, schuttingen vervangen, auto voor mekaar maken en verse APK en dan houd de kleine de gemoederen ook nog lekker bezig dus ff prio`s stellen.....

Dus wees gerust......ik zal hooguit 1 keer in de twee weken een rondje komen vliegen en dat is dan puur om jou ff te narren en in de weg te vliegen:cool::cool:

Mogguh allemaal :-)

Fijn om te lezen dat the nightfly avond een groot succes was, de kliko weer lekker gegeten heeft, en iedereen pijn in zijn buik kreeg van het lachen ;-)

Lol hebben is waar het om gaat met de hobby :-) Vliegen is bijzaak ;-)

* koffie zetten gaat :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back