Wie o wie komt er in de buurt vsn een modelbouwzaak ? .wil die dan aub een tube houtlijm meenemen merk hart het zijn geele tubes groot. bvd joop
Morgen ben ik bij bloemendaal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wie o wie komt er in de buurt vsn een modelbouwzaak ? .wil die dan aub een tube houtlijm meenemen merk hart het zijn geele tubes groot. bvd joop
Das mooi, 1 meter plat carbonstripje van ongeveer 5x1 mm graag;-)
Het merk is UHU en het soort lijm is HART. Geel met blauwe tube.Wie o wie komt er in de buurt vsn een modelbouwzaak ? .wil die dan aub een tube houtlijm meenemen merk hart het zijn geele tubes groot. bvd joop
voor mijn graag 1 tube het merk is UHU en het soort lijm is HART. Geel met blauwe tube als je dat voor mijn mee wil nemen graag dan zie ik je dinsdag wel op de club ?????
@choco: Nee bedankt, niet nog een hobby erbij. :lol:
Pfffff, vreselijke bokstemming op het werk vandaag. En dan ook nog vanavond een kennissessie dus een latertje. Hoe en waarom komt dinsdag wel op de club voor wie het weten wil (niets persoonlijks). :? Dinsdag ook niet vliegen vanwege ouderavond.![]()
Voor de zwevende kiezers: PVV-kieswijzer
lol
maar ook niet pvda stemmen , dat gaat sjunkie geld kosten , ze willen de arbeidskorting voor zzpérs afbouwen.
NOS Nieuws - PvdA onder vuur door 'zzp-boete'
weet iemand hoe je weer plezier in het knutselen aan vliegtuigen krijgt ?
ik kan het niet meer , ik doe soms een poging en na 3 minuten vind ik het al vervelend worden , maar zo krijg ik niets vliegend meer .
ben er een beetje klaar mee :nosmile:
zelfs een blokje demonteren en een paar ringetjes plaatsen om de juiste domping te krijgen lijkt een grote opgave :-?
ach , misschien krijg ik weer zin als de eerste sneeuwvlokjes vallen en dan lekker bij de kachel knutselen![]()
Een paar keer met de baja knallen en elke keer van alles naar de klote rijden.lol
maar ook niet pvda stemmen , dat gaat sjunkie geld kosten , ze willen de arbeidskorting voor zzpérs afbouwen.
NOS Nieuws - PvdA onder vuur door 'zzp-boete'
weet iemand hoe je weer plezier in het knutselen aan vliegtuigen krijgt ?
ik kan het niet meer , ik doe soms een poging en na 3 minuten vind ik het al vervelend worden , maar zo krijg ik niets vliegend meer .
ben er een beetje klaar mee :nosmile:
zelfs een blokje demonteren en een paar ringetjes plaatsen om de juiste domping te krijgen lijkt een grote opgave :-?
ach , misschien krijg ik weer zin als de eerste sneeuwvlokjes vallen en dan lekker bij de kachel knutselen![]()
ACH, mocht je er nog eens echt helemaal genoeg van krijgen, heb ik wel interesse in een paar van je speedvliegers............whahahahaha![]()
Een paar keer met de baja knallen en elke keer van alles naar de klote rijden.
Dat is twee drie keer leuk daarna geheid weer zin om te vliegen ende de te knutselen.