Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat is al door mijn hoofd gegaan , ik dacht als ik er genoeg van heb leg ik alles voor je snuffert en we komen er wel uit
zitten idd erg mooie kistjes bij![]()
Niet vergeten de vaartax van pvda, groenlinks en sp. Heb je een bootje, mag je betalen. tot 1000 euri belasting op een roeiboot?
Je zal maar een micro magic hebben![]()
Die gasten sporen echt niet; helaas zit er weinig tussen wat ik wel de moeite waard vindt om op te stemmen....
Er is er 1, maar dat vind ik een beetje een enge man![]()
Blijf nou eerst nog maar een tijdje vliegen, kunnen we misschien nog eens een keer achter elkaar aanraggen als ik eenmaal een beetje ervaring heb met de speedkistjes .
Mocht je op een gegeven moment toch gaan verkopen; hou ik me aanbevolen voor een paar kistjes!![]()
2nd best is die vrijgezelvrijblijvend stemadvies
![]()
goed plan , lijkt me leuk een beetje (verstandig) battlen in da air
en als ik wat snels kwijt wil ben jij idd de 1ste, maar voorlopig moet ik alles nog nalopen en vliegen , dus ik hoop dat ik weer ergens knutselzin vandaan kan toveren
![]()
Battlen ben ik nog niet aan toe, maar binnenkort een beetje achter elkaar aan knallen.......helemaal gaaf!!!
Huh aan de futaba?@ Junkie: cappie gaat 'm niet worden... eerst andere prioriteiten. Hoe en waarom komt dinsdag wel op de club voor wie het weten wil (niets persoonlijks). :wink: Iets met een overstap naar een ander merk... jaja, ook ik wordt wijs![]()
Huh aan de futaba?
Jij gaat door voor de koelkast
Ik kom eigenlijk een kanaal tekort dus was al een beetje aan het kijken voor een andere Spekulum zender... maar die zijn zo spuuglelijk dat ik daar niet aan ga beginnen. Echt een andere altenatief is er ook niet dus daarom aan de Flutaba
Dus bij deze mijn DX7 met 2 AR7000 ontvangers te koop.
Alles in één koop:
DX7: € 75,-
AR7000 (per stuk): €50,-
vanavond nog 3 lipo's leeg gevlogen met Lynx.
Wilde de laatste landing in zetten.
Maakt ik een radslag met mijn vliegtuig.
Dat ging niet goed. :nooo:
Motor schot beschadigt, prop stuk en voorwiel los.:bad-words:
Moest het ff delen.
Krijg de inbus van het voorwiel niet los.
De inbussleutel draait door.
Zie jullie op de club morgen.
Gaat het zeker over de verkiezingen.
Ben geen zwevende kiezer meer.
Gr Erik
Jij gaat door voor de koelkast
Ik kom eigenlijk een kanaal tekort dus was al een beetje aan het kijken voor een andere Spekulum zender... maar die zijn zo spuuglelijk dat ik daar niet aan ga beginnen. Echt een andere altenatief is er ook niet dus daarom aan de Flutaba
Dus bij deze mijn DX7 met 2 AR7000 ontvangers te koop.
Alles in één koop:
DX7: € 75,-
AR7000 (per stuk): €50,-