Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
<rant>Naast e-mail, is het toch bijzonder ruk als de website niet wordt bijgehouden..

Maakt Phil een mooie poster, staat ie niet op de site.

Staat wel op de site dat in de maand september een opening is van het nieuwe veld. Namelijk op de 15e.
Dat door omstandigheden ineens wel de 22e gekozen kon worden is mij nog een raadsel (kun je nog zo mooi communiceren, maar hou je gewoon aan je datum..)

Oh en dat het forum uit staat wordt kennelijk ook door niemand opgemerkt :rolleyes:.
Dus ja, waarom zou je die moeite nemen om juiste informatie op je website te plaatsen als je toch al geen bezoekers hebt :D</rant>

:)

Da's een kip-ei probleem. Doordat er geen juiste en actuele informatievoorziening is, komt niemand meer op de website. En omdat niemand meer op de website komt wordt deze niet meer bijgewerkt (los van het fotoalbum waar nog wel aandacht aan wordt besteed :thumbsup:).

Puntje voor diegene die evenementen organiseren: Zorg dat het overal direct aangepast wordt.

openingveld.jpg

Pfffff, ik kan niet kiezen.... :? Twijfels en keuzes.... :evil:

iPhone 5, zwart of wit, 32GB of 64GB.... Of toch maar een Galaxy Note II :mrgreen:

Komt-ie ook niet meer. :?

lol ;)

maar klopt , ben de laatste tijd ook erg moe en verrot , en ook wel hobby moe , teveel van iets is niet goed ;)

dus gewoon ff geen zin , komt wel weer , bovendien is het door de week de moeite niet meer . lekker dus :p

misschien zondag ff vliegen ,of weer ff naar ht ,is weer eens wat anders , baja en dogfighter mee en lekker knallen en slap ouwehoeren ;)

ik heb iets onder da leden , dus ga heerlijk vroeg mijn mand in :sleepy:

Zo.. weer nieuw speeltje gekocht.

500CFT.jpg

Ga hem standaard opbouwen. Met simpele goedkope servo's. Enkel op de staart komt een nette staart servo.

Doel: Uiteindelijk een 500 size body eromheen te bouwen.

Zo.. weer nieuw speeltje gekocht.

500CFT.jpg

Ga hem standaard opbouwen. Met simpele goedkope servo's. Enkel op de staart komt een nette staart servo.

Doel: Uiteindelijk een 500 size body eromheen te bouwen.

Hey Spikkel,

Ik zou er toch een paar 510 servo's in stoppen. Dat vliegt toch wel even beter. Met goedkope servo's blijf je sturen. Daar wordt je niet vrolijk van. Heb ik ook gehad met mijn 450. Maar moet je natuurlijk zelf weten.:D

Lekker weetje hier op de Camping. Rommelt een beetje in de lucht. Bryan ligt lekker te snurken. Die hoort niets.

Donderdag avond op tijd richting het veld. Weer ziet er goed uit voor morgen. Ook het weekend wordt lekker. Zaterdag veld en zondag denk ik even naar Almere.

*Nu nog even aan het werk. FF wat offertes sturen*

Hey Spikkel,

Ik zou er toch een paar 510 servo's in stoppen. Dat vliegt toch wel even beter. Met goedkope servo's blijf je sturen. Daar wordt je niet vrolijk van. Heb ik ook gehad met mijn 450. Maar moet je natuurlijk zelf weten.:D

Goede tip!

Kan beter wat besparen op het FBL systeem (ik wil een ZYX proberen van HK). Staat al op order :lol:

Dan gaan er 510's in, gelijk maar een setje bestellen met staart servo (zal volgende maand worden :yes: ). Dit is een mooi projectje voor de komende periode. Over een fusulage moet ik ook nog nadenken..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back