Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veldmuis leeft nog maar heeft zelfs ook al heeft ie net de nieuwe hobby ontdekt, geen vliegdrang en club ADHD en op dit moment ff andere prio`s.....
Daarbij is het toch Bokkieweer de laatste tijd, werk ik min 65 uur per week op het moment en ben ik bij grote regelmaat lekker gaar.....

En zaterdag ben ik er waarschijnlijk ook niet want dan vieren mijn beide oudste zoons de verjaardag:cool:....... Ongezellig figuur he? die Veldmuis;)

Komende week kom ik wel op zekers ff, op da pub sowieso, misschien ff vliegen maar dat ligt aan het weer.....

Weet 1 ding wel.... da brevetta, wordt lekker komend voorjaar een keer halen of zo.....

Hier junkie, om je wat op te vrolijken tot het weer echt rokjesdag is... 8)

rokjesdag.gif

ahhh, lekkerrrrr :p

maar verder voel ik mij erg beroerd , flinke verkoudheid en hoest , maar helaas de klant beloofd dat ik zou komen werken :(

dus het mot maar .

op naar leiden dus maar om een dagje te sausen .

werkse all

Thnx allen ;-)

FF lekker zo'n weekendje

En twee vliegclubs in de buurt,
Ter Apel en Stadskanaal :-)
FF een kijkje nemen als ik toch in de buurt ben :-)

*Swiffie mee ??

@Junkie

Sorry dat ik er niet bij ben vriend, blijf jij maar lekker in je warme bedje liggen dit weekend want daar knap je van op ;-)

Thnx allen ;-)

FF lekker zo'n weekendje

En twee vliegclubs in de buurt,
Ter Apel en Stadskanaal :-)
FF een kijkje nemen als ik toch in de buurt ben :-)

*Swiffie mee ??

@Junkie

Sorry dat ik er niet bij ben vriend, blijf jij maar lekker in je warme bedje liggen dit weekend want daar knap je van op ;-)

Morgen maar ff zien of ik opknap
Heb wel ff zin om met de df te blaffen , is ook alweer 3 weken geleden .

Zo, vandaag even actief geweest.......met de hobby :)

De Mcpx v2 die ik van Jasper over genomen heb even getest, leuk ding :yes:

Eerst maar even de 450 gemaakt. Die lag al een flink aantal maanden defect in zijn kist. Schade was uiteindelijk de rotorbladen, maingear, een lager, flybar en de main shaft. Hij zit weer in elkaar en heeft naast het huis even gevlogen.

Toen de Spitfire even aangepakt. Originele regelaar er weer in en het kanon weer verlijmd. Getest en werkt ook weer.

de spirit te pakken en ook de funjet even aangepakt. Deze wilde ik nog voorzien van een alu motormount en zo geschiede. Ook getest en klaar voor gebruik.

De 500 staat ook klaar en de P51 moet ik nog een keer nalopen. misschien straks nog maar nu eerst eten. Heb vandaag nog niets geknabbelt en ik zag dat het alweer 13:45 is. Niet zo vreemd dat ik wat trek heb ;

Even wat accu's voor morgen laden. moet even kijken wat ik mee kan nemen. Aangezien ik de boxen voor de muziek morgen mee heb wordt de beschikbare ruimte flink beperkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back