Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, vandaag even actief geweest.......met de hobby :)

De Mcpx v2 die ik van Jasper over genomen heb even getest, leuk ding :yes:

Eerst maar even de 450 gemaakt. Die lag al een flink aantal maanden defect in zijn kist. Schade was uiteindelijk de rotorbladen, maingear, een lager, flybar en de main shaft. Hij zit weer in elkaar en heeft naast het huis even gevlogen.

Toen de Spitfire even aangepakt. Originele regelaar er weer in en het kanon weer verlijmd. Getest en werkt ook weer.

de spirit te pakken en ook de funjet even aangepakt. Deze wilde ik nog voorzien van een alu motormount en zo geschiede. Ook getest en klaar voor gebruik.

De 500 staat ook klaar en de P51 moet ik nog een keer nalopen. misschien straks nog maar nu eerst eten. Heb vandaag nog niets geknabbelt en ik zag dat het alweer 13:45 is. Niet zo vreemd dat ik wat trek heb ;

Even wat accu's voor morgen laden. moet even kijken wat ik mee kan nemen. Aangezien ik de boxen voor de muziek morgen mee heb wordt de beschikbare ruimte flink beperkt.

ik zeg : welkom terug :p ;)

Junkie vanavond optijd je bed in en dan eerst een flinke neut nemen. Alles eruit zweten vannacht.

wat je zegt , ben nu weer thuis ,en dat word idd mijn nest in :yes:
kan mijn ogen niet openhouden , die knetteren er bijna uit van de kopfsmertzen , hoesten kan niet meer aangezien ik mijn ribbenkast al stuk heb gehoest , mijn neus voelt alsof ik al een paar maanden coke snuif 8O en mijn keel is als schuurpapier korrel 80 :)

kortom ,aardig verrot ;)

maar verder alles oke , en toch nog 2 kamers in de latex gezet :cool:

we zien het morgen wel .

zodirekt wipt funflyer1000000 even langs voor 3 stuks 6s lipo van de 600. De andere 3 zijn ook al verkocht. En Sam neemt waarschijnlijk de nieuwe gens ace 5300mah mee morgen voor mij. Dan heb ik echt alles behalve de heli zelf. 2 12S pakketten is zat voorlopig voor de x7.

De 12s pakketten had ik van hun blauwe krimpkous ontdaan en ze samen in een witte krimkous gedaan, zodat het 1 pakket werd. Om ze te kunnen verkopen heb ik bij Conrad nieuwe blauwe krimpkous gekocht en de pakketten weer van elkaar los gesoldeerd. Resultaat is weer super netjes weer :)
Excuus voor de slechte foto ;)

30uwbuu.jpg

Zo lipo's opgehaald bij Pieter. Morgen de caravelle ook de lucht in die heeft stil gestaan sinds Jeroen hem de laatste keer ingevlogen heeft. :D
Moet alleen de ontvanger er weer even in zetten.

Zo, eindelijk weekend. Die televisiebedrijven praten erg veel maar wel leuke opdrachten gescoord. Komende week op zoek maar meer personeel.

Vrouwlief zit in Portugal, kids bij opa en oma. Dus tijd voor bier en niets doen. :yes:

Zo, eindelijk weekend. Die televisiebedrijven praten erg veel maar wel leuke opdrachten gescoord. Komende week op zoek maar meer personeel.

Vrouwlief zit in Portugal, kids bij opa en oma. Dus tijd voor bier en niets doen. :yes:

geniet er maar van , heerlijk toch om ff rust om je heen te hebben :yes::banana:

zo ff de zender opladen en een accupakketje voor de dogvechter , dat is alles , ook heerlijk toch ? :p

morgen (mits ik opknap) alleen de DF mee , meer dan genoeg , less is more :p

geniet er maar van , heerlijk toch om ff rust om je heen te hebben :yes::banana:

zo ff de zender opladen en een accupakketje voor de dogvechter , dat is alles , ook heerlijk toch ? :p

morgen (mits ik opknap) alleen de DF mee , meer dan genoeg , less is more :p
Doe ik ook zeker wel. Geen zin in moeilijk doen morgen. Dus ik ga net als Siggy doen: Stoel, Swift, 2 accu's en zender mee. Klaar... Totaal een uur vliegtijd dus ik kom er wel. En anders ga ik wel mijn Caravelle voorvliegen of met een EasyStar zweefteefdingen doen. ;)

Doe ik ook zeker wel. Geen zin in moeilijk doen morgen. Dus ik ga net als Siggy doen: Stoel, Swift, 2 accu's en zender mee. Klaar... Totaal een uur vliegtijd dus ik kom er wel. En anders ga ik wel mijn Caravelle voorvliegen of met een EasyStar zweefteefdingen doen. ;)

Is goed caravelle voorvliegen :thumbsup: Geregeld :D

veel meenemen heeft ook niet zo veel zin , zoveel vrijvliegen is er niet zag ik net , en als je dan kunt vrijvliegen wil iedereen tegelijk , dus zal een gaos worden in de lucht ;)

ik denk dat ik na de speech v/d voorzitter kom , tijdens de speech de df klaar zetten ,ff warmdraaien en optoeren en dan los :p

Zo spullekes ingeladen heeft,morgen rond de klok van negen op da pub om de spulletjes te in te laden voor het veld en dan op het veld neer te zetten.
Pleuren we dat boven op mijn aanhangert en karren dan alles in 1 keer naar het veld.

Is goed caravelle voorvliegen :thumbsup: Geregeld :D
Zie je wel, weer 5 minuten vliegen zonder iets mee te nemen. Ik heb dat zo eens aangekeken hoe Ronald dat altijd doet, beviel wel. :mrgreen:

veel meenemen heeft ook niet zo veel zin , zoveel vrijvliegen is er niet zag ik net , en als je dan kunt vrijvliegen wil iedereen tegelijk , dus zal een gaos worden in de lucht ;)

ik denk dat ik na de speech v/d voorzitter kom , tijdens de speech de df klaar zetten ,ff warmdraaien en optoeren en dan los :p
Daarom de Swift mee. Kan prima in de chaos. :yes: We gaan gewoon vliegen tijdens de speech, is het nog lekker rustig in de lucht. Staat nergens in het reglement dat het niet mag. :D :p

Zo spullekes ingeladen heeft,morgen rond de klok van negen op da pub om de spulletjes te in te laden voor het veld en dan op het veld neer te zetten.
Pleuren we dat boven op mijn aanhangert en karren dan alles in 1 keer naar het veld.

goed bezig corb , leuk dat je ook kunt komen . ;)

Zie je wel, weer 5 minuten vliegen zonder iets mee te nemen. Ik heb dat zo eens aangekeken hoe Ronald dat altijd doet, beviel wel. :mrgreen:

Daarom de Swift mee. Kan prima in de chaos. :yes: We gaan gewoon vliegen tijdens de speech, is het nog lekker rustig in de lucht. Staat nergens in het reglement dat het niet mag. :D :p

idd , speech is very very boring :rolleyes: , lets fly :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back