Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of gewoon vroeg komen, doe ik ook. Kun je dan nog even vliegen voor de meute eraan komt.

Om 7:45 wordt de copterx al opgehaald, daarna de auto inladen en wegwezen.

Of gewoon vroeg komen, doe ik ook. Kun je dan nog even vliegen voor de meute eraan komt.

nope , morgen eerst rustig wakker worden , best een pittig werkweekje geweest ,dus geen gehaast voor die malle hobby ;)

moet eerst ook nog een klus opmeten in amsteveen :mad:
dat zou ook zondag kunnen , maar dat hakt weer zo in de gezinsdag , vind maris en floor niet leuk ;)

2012-09-21174703_zps8a6e0cc3.jpg

2012-09-21174954_zps0b2e5623.jpg

2012-09-21174813_zps28d3bcf2.jpg

+1 morgen meer lullen dan vliegen. OM precies te ziijn niet vliegen. Maakt me ook geen moer uit:) Vliegen is zo 2011;)

Hij heeft het altijd wel over zijn balkonnetje maar eigenlijk zit hij dus liever in een echt huis ;)

En smurfen zijn niet blauw, als ze niet gezopen hebben zijn ze eigenlijk groen. :teacher:

smurfoyb9.jpg

7ea92e61e5d0f29c3f265000c2ead21e_view.jpg

siggy; ziet er lekker uit man ;)

hoef je een paar dagen niet de lift te nemen, en ervaren hoe lekker een huis is ;)

staat de voice al aan daar ? :D

+1 morgen meer lullen dan vliegen. OM precies te ziijn niet vliegen. Maakt me ook geen moer uit:) Vliegen is zo 2011;)

je hebt gelijk , maar ik heb heels geen zin om veel te praten ,vind ik ook zo 2011 .

laten we morgen gewoon de hele dag op het forum blijven , typen vind ik leuker :p

Even een nieuwtje:

Tito is vanaf zijn 2e. levensjaar aan 1 oor volledig doof. Gisterochtend werd hij wakker met nog maar 10% gehoor aan zijn ''goede oor''. Huisarts gebeld, en die zeiden dat er geen haast bij was. Gewoon even een afspraak maken bij de huisartsenpost 's avonds voor de volgende dag. De huisarts kon niets vinden en stuurde hem met spoed door naar de K.N.O. arts. Deze kon helaas ook geen oorzaak vinden, en gaf hem prednison mee. Als het Dinsdag niet verbeterd is dan gaan ze verder kijken.

Dan pak ik jouw plane wel Sleur :)
Ik neem niets mee, ik vlieg met andermans spullen. Scheelt heel veel zeulen. Alleen een stoeltje mee te nemen. 8)

Van Tito is mooi ruk. Dat hoort natuurlijk niet. ;) Maar waarom Prednison? Als er geen onsteking of pijn is dan geef/neem je dat toch niet? Heeft nogal wat nare bijwerkingen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back