Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben geen KNO arts Sleur. Mischien een wild gues van die man. Ik weet wel dat ik naar het AMC was doorgereden.....

Ik weet wel dat ik die meuk niet had geaccepteerd zonder goed argument. Wendy's oom kreeg die troep ook vanwege een longontsteking. En toen ging-ie als gevolg van bijwerking (uitvallen van andere organen) een beetje dood. Nee bedankt...

Langdurig gebruik in lage dosering word je dik van en krijg je gedoe met je botten. Een pulsbehandeling kan ernstige gevolgen hebben voor organen. Zeker met zijn darmaandoening zou ik toch eerst een second opinion vragen alvorens het te slikken.

Heb hem net gebeld, hij gaat evengoed mee morgen naar het veld. Ik pik hem om 12:15 uur op en ben om 12:300 uur bij de mac om Bas en Henry op te pikken.

geweldig he, dat vrije internet. Ik zeg.. filters plaatsen door de overheid.. ben je er gelijk vanaf.. 8O

;)

geweldig he, dat vrije internet. Ik zeg.. filters plaatsen door de overheid.. ben je er gelijk vanaf.. 8O

;)
Bij de overheid zijn ze nog dommer dan dat feestboek volk. Net zo snugger als kamervragen gaan stellen aan een minister over een veiligheislek in Internet Explorer. Dom volk, wat weet die vent er nou van. Bel Microsoft... :?

beeldtelefoon?????? en nee, niet grappig bedoeld, maar hij hoort toch geen ruk???
Hè... Wat... Sorry.... Hè....

Doe ik ook zeker wel. Geen zin in moeilijk doen morgen. Dus ik ga net als Siggy doen: Stoel, Swift, 2 accu's en zender mee. Klaar... Totaal een uur vliegtijd dus ik kom er wel. En anders ga ik wel mijn Caravelle voorvliegen of met een EasyStar zweefteefdingen doen. ;)
zweefteefdingen doen .. wordt je religieus ;)

4 accu's vol voor morgen, zweefteefding ligt in de achterbak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back