Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik volg het al vanaf vanmiddag via Twitter. Echt, geeft wel aan hoe intelligent dat volk is. De andere helft kneusjes heeft de hele dag in de rij voor een iPhone gestaan.
Heb hem net gebeld
Bij de overheid zijn ze nog dommer dan dat feestboek volk. Net zo snugger als kamervragen gaan stellen aan een minister over een veiligheislek in Internet Explorer. Dom volk, wat weet die vent er nou van. Bel Microsoft... :?geweldig he, dat vrije internet. Ik zeg.. filters plaatsen door de overheid.. ben je er gelijk vanaf.. 8O
![]()
Hè... Wat... Sorry.... Hè....beeldtelefoon?????? en nee, niet grappig bedoeld, maar hij hoort toch geen ruk???
beeldtelefoon?????? en nee, niet grappig bedoeld, maar hij hoort toch geen ruk???
zweefteefdingen doen .. wordt je religieusDoe ik ook zeker wel. Geen zin in moeilijk doen morgen. Dus ik ga net als Siggy doen: Stoel, Swift, 2 accu's en zender mee. Klaar... Totaal een uur vliegtijd dus ik kom er wel. En anders ga ik wel mijn Caravelle voorvliegen of met een EasyStar zweefteefdingen doen.![]()