Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
was weer gezellig op het veld. wel gaaf die Demo van pannekoek op het eind, lekker rustig aan na al dat straaljager geweld. :)

20120922_162011_zpsa5bbbca9.jpg

Dag was goed georganiseerd en de demo's waren top. (coaching ook)

Denk het niet. :nooo: Als die dingen gas geven dan zijn ze pssssscchhhhhhhhhttsssssssssss weg. Daar pruttelt jouw Dogfighter sloom achteraan. :rolling: Plus dit is 2 meter spanwijdte, beetje meer geweld. 8)

wat kost zo'n straalmotortje deze dagen ? heb je ze al van turnigy ?

leuk voor op de dogfighter (een kleiner maatje dan ) ;)

ze worden toch al op funjets geplakt dacht ik ?

Trek je poeplap maar. 8O Of anders deze. En dan nog de electronica (ECU).

ai , ik verdien best leuk , maar dit vind ik wel prijzig voor een expirimentje ;)

nee , ik hou het wel lekker bij mijn dogfightertje , more fun for low price:cool:

ben nu stiekum aan de 2 versie DF bezig , project X top secret , als hij af is gaat hij een stuk pittiger als versie 1 het proefkonijn ;)

maar zit zoveel werk in dat ik er duizelig van word :? , vandaar dat hij nooit afkomt , ik heb last v/h burp syndroom 8O :p

Burp was er wel vandaag. Heeft zelfs nog gevlogen met een uiensnijdertje. 8O

Een vliegklare turbinebak begint bij zo'n 4500 eypo nieuw.

ikke niet fappen , ben nog steeds aan de knutsel 8O zou ik het weer te pakken krijgen ?

ik heb zoveel geslapen vandaag ,dat ik nu hyper ben en mijn energie kwijt moet :p

de nieuwe dogfighter flink versneden 8O best eng , maar ik maak er een schouderdekker van ipv een laagdekker , de voorvleugel komt dus een stuk hoger te zitten.

reden ; op het origine ontwerp kan ik geen achteruitlaat plaatsen , omdat er dan geen ruimte is om hem op te gooien zonder je hand te verbranden , nu kan hij bovenhands gegooid worden ;)

zo hoort hij volgens het boekje te zitten .

df2001_zpsb8c43b3c.jpg

zo komt hij te zitten volgens het boekje van junkie ;)

df2003_zps3bd99645.jpg

onderkant v/d romp is erg dik piepschuim , dus ik kan grotendeels piep wegsnijden zodat waar de vleugel zat niet meer te zien is .

om de vleugel er stevig op te krijgen gaat lukken , word geschroefd en verlijmd .

wel een berg extra werk en afwerking :? ;)

Was echt een topdag vandaag mannen, onwijs mooie shows gezien vandaag :yes:

Ben nu helemaal uitgeteld dus ik laat het even hier bij :yes: Tot morgen :yes:

Iedereen die vandaag op het veld was Bedankt.
Was een SUPERRRR dag vandaag.Heb ook alle spullen weer opgeruimt. Ben ook gaar. Morgen lekker uitslapen.

De leden die niet geweest zijn hebben echt wat gemist. Zoals eerder vermeld hadden we de top van nederland op ons veld. Wat een mooie vluchten. Die jets zijn mooi om naar te kijken en te geneten van het geluid. Maar het heli geweld was ook plezierig om naar te kijken.
Zeker de actie van Bas die zijn onderstel verloor tijdens het glijen op het veld en hem daana inverted lande.

Ik ga ook aftaaien...................laterrrrrr.............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back