Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
headphonespeaker.jpg

Mijn meissie ligt te slapen en ik zit nu dus achter de laptop met earphones in mijn neus en mijn mond open al ctrl+/- en scrollend te fappen met links......

Bevalt me niet moet ik zeggen......

*wat anders proberen gaat*

Mijzelf een kadootje gedaan... 3GX van Align gaat in de kast (of heeft iemand toevallig interesse?) en een tweedehands AR7200BX komt in de collectie.

ziezo , de dag zit er weer op :p
de week begint aardig in da benen te zitten , dus morgen een rustig dagje houden , klus Leiden afronden en opleveren , nog 2 andere klussen opnemen .

die aannemers op de bouwplaats waren erg te spreken over mijn werk , dus ik heb er waarschijnlijk een grote vis bij , ik moet morgen al een klus opnemen die via hun lopen , ben benieuwd , het is wel een leuk bedrijf met goede gasten ,en ze puilen uit van het werk , ik heb zelf ook nog genoeg te doen , maar ik zeg niet gauw nee , beter teveel dan te weinig ;)

*gaar is *
*eten besteld heeft *
*vast zin in het weekend heeft *
*meer schilders zoeken gaat *

Dat is een goede optie. Je regelt de opdrachten, maakt een groepje met goede ZZP'ers en houdt toezicht op de werkzaamheden. Dat kun je wel lang volhouden. ;)

zit wat in :p

maar vergis je niet , die bouwopzichter /aanspreekpunt /regelaar die daar de boel aanstuurd ,die maakt ook best pittige dagen , de hele dag praten /bellen /meewerken enz .
die is daar om 6;30 en sluit de boel af rond 16;30 , ik kan mij voorstellen dat die ook best het woordje gaarheid kent ;)

maar uiteindelijk word je te oud om iedere dag zelf te buffelen ,dan is een mooie plek in zo'n bedrijf om de boel aan te sturen niet verkeerd idd ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back