Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgenochtend 4bft, in de middag 6bft :cry:
Denk dat ik alle vliegtuigen maar weer in het vet ga zetten :yes:

Weer: Weer per plaats - het weer voor morgen in Beverwijk, Nederland

mijn vliegers staan al in het vet , behalve de dogfighter , piep houd niet zo van vet ;)
bovendien is de df een alle seizoenen vliegert , ook prima voor op ht :p

Wordt weer tijd om de indoorvliegerts uit het vet te halen :banana:

weet niet of ik daar nog zo'n zin an heb , ik ga af en toe wel een keer mee,als iemand een hal regelt .

net ook ff AH leeggekocht om me vervolgens op te sluiten in das huis , dvd'tje erbij ,heels niet verkeerd ;)

Lekker spulletjes gehaald voor een heerlijke megaburger en ook een lekkere salade (voor de vrouwen he ;))

Vanavond even relaxen met een goede film. Wie weet er nog een leuke voor het hele gezin dan he ;)

Lekker spulletjes gehaald voor een heerlijke megaburger en ook een lekkere salade (voor de vrouwen he ;))

Vanavond even relaxen met een goede film. Wie weet er nog een leuke voor het hele gezin dan he ;)

goed bezig :p

tja welke film ? ice age 3 of 4 inmiddels? of voor herhaling vatbaar, pirates of the caribbean , lord of da rings .
nieuwe films heb ik me nog niet in verdiept ,gaat ik stakkies doen

Ted staat in de download ;)

of bedoel je fred ? 8O [URL="
Tribute to Freddy Krueger - YouTube[/URL]

wij straks ook ff filmpie kijken , eerst lekker biefstukje eten .
morgen lekker ff uitwaaien mit das gezin ,daarna lekker uit eten , zo komen we het weekend wel door ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga de ruiten van de bus even folien,en vanavond lekker met een toastje op de bank weet ik veel wat kijken.Muziekjes binnen halen gaat wel,maar fillumpies nog nooit gedaan,omdat ik eigenlijk niet zo een filmkijker ben.Heel af en toe,en dan is dat on demand gebeuren wel lekker

Ga de ruiten van de bus even folien,en vanavond lekker met een toastje op de bank weet ik veel wat kijken.Muziekjes binnen halen gaat wel,maar fillumpies nog nooit gedaan,omdat ik eigenlijk niet zo een filmkijker ben.Heel af en toe,en dan is dat on demand gebeuren wel lekker
ik kijk ook niet heel veel , maar nu heb ik er wel de rust voor , en ook on demand idd ;)

Ik heb heuls geen sim meer op mijn computer staan sinds de herinstallatie vorig jaar. 8O :? :oops:

Nog even een anderhalf uur plaatjes gedraaid. Maar het display voor BPM en auto-sync uitgeschakeld. Lekker op gehoor en gevoel beat matchen. Dat automagisch is natuurlijk voor moderne gasten. ;) :nooo:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back