Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ach , ik kan de paar euro wel missen voor on demand ,en kan gelijk kijken , anders moet ik weer downloaden ;)

en voor die 3 films per jaar die ik kijk ;)

ik maak het zelfs nog gekker ,ik huur heel soms nog bij videoland 8O , gelijk lekkere popcorn scoren :D
het terugbrengen van de dvd's laat soms wat langer op zich wachten ,dus word het net zo duur als de bios :mrgreen:

Zo, sim doet het weer. Alleen nog 4 miljoen updates binnenhalen. :? Versie 4.0.m alweer. Laatste versie die ik had geïnstalleerd was 3.0.v. :lol: Morgen maar eens kijken wat er zo anders is na al die versies.

Zo... HK450 staat opnieuw op de bouwtafel. Torque tube aandrijving stuk. Heli ging om zijn as draaien en werd niet tijdig gecorrigeerd door de gyro..

* El Cheapo gyro eraf, Futaba 401 erop
* El Cheapo HXT900 (vragen om moeilijkheden) van de staart en Align servo erop..
* Torque Tube front gears in bestelling

Voor de 550 geldt; stuurstang vastzetten en gain omlaag. Hij ging bijna de grond in vanmiddag. Direct geland en oorzaak onderzocht (staart shaked als een bezetene).

* Stuurstang naar heck vast zetten middels geleider
* Gain drastisch omlaag halen
* Nadenken over FBL kop op de 550 en voorzien van 3GX. (Heb al beastx op de 600 zitten).

Affijn, geeft weer stof tot nadenken :)

ik heb je gewaarschuwd voor de slechte kwaliteit van die HK shit Spikkel ;) Had leuk geweest als het je HK 500 geweest zou zijn, en je er nu een schaalromp omheen had zitten he? En HXT900 op de staart :hammer: De 401 is geen 3d gyro..... Op een 450 gewoon een S9257 op de staart als je toch een gy401 erop zet.

Brrrrr, koud en nat.... (maar wel een duikplank 8))

wissenzwemmen.jpg

jeutje , wat zijn jullie allemaal vroeg ? zelfs knalgeest is al wakker , dat is een unicum ;)

vandaag veel zon , en een stevige zuidwester wind ;)

mogge

ps ; maris is grieperig , vorige weekend was ze ook al ziek , door de week niets aan de hand , alleen in het weekend :mad:

maar ik wil er wel ff uit , dus ik hoor wel als jullie gaan hoogtijgeren ;)

Mogguh allemaal

FF lekker uitgeslapen. Net een ontbijtje gemaakt. Zo lekker even douchen en dan richting het veld. Liggen nu nog wat lipo's aan de lader. Weertje ziet er goed uit vandaag.

@Spikkel

Had niet verwacht dat jij een HXT900 op een staart zou monteren. Gyro en tailservo zijn juist zo belangrijk. Heb je te lang in een trouwboek zitten lezen. :D

Hier ook lekker gegeten en gedouched. Straks ook maar ff kijken op het veld, zonder vliegtuig helaas... die staat in het vet :mrgreen:
Diana werkt en heeft de station mee en in de polo past de Biglift niet. O ja, kinderen moeten er dan ook nog in :yes:

@ Jasper: je onderschrift klopt niet, Sukoi schrijf je met een h tussen de k en de o :teacher: :wink:

Morgen weer lekker werken :banana:

nietus ! , ik heb nog geen klus geregeld :shock: , ik durf geen klant te bellen op zondag .

er staan nu weer een paar buitenklussen te wachten , maar aankomende week veel wind en af en toe regen , dus dat word weer zeuren .

liefst zou ik alleen nog binnenwerk doen , dan weet je zeker dat je lekker kunt werken ;)

ps ; maris is grieperig , vorige weekend was ze ook al ziek , door de week niets aan de hand , alleen in het weekend :mad:

maar ik wil er wel ff uit , dus ik hoor wel als jullie gaan hoogtijgeren ;)

Inderdaad ff naar HT, e-revo weer ff loslaten :-)

Baja staat in de gepoetste wintermodus ;-) Geen zin om dat grote lor te poetsen :-)

Wil eigenlijk de nwe Swift ff maidenen, maar staat ff teveel wind voor :-(

Hier ook lekker gegeten en gedouched. Straks ook maar ff kijken op het veld, zonder vliegtuig helaas... die staat in het vet :mrgreen:
Diana werkt en heeft de station mee en in de polo past de Biglift niet. O ja, kinderen moeten er dan ook nog in :yes:

@ Jasper: je onderschrift klopt niet, Sukoi schrijf je met een h tussen de k en de o :teacher: :wink:

als niemand naar ht gaat , kom ik ook wel ff dogvechten op das velt , wel leuk om ff de wind te bevechten ;)

geen zin om de hele dag binnen te zitten .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back