Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaagmans kwam gisteren al voorbij hoor :)

Deze week maaien, hoop dat het even wat droger wordt. Vandaag wordt niet veel meer denk ik.

Veld moet wel een beetje droog zijn. Vrijdag maar even de machine over het veld heen raggen.

Deze week maaien, hoop dat het even wat droger wordt. Vandaag wordt niet veel meer denk ik.

Veld moet wel een beetje droog zijn. Vrijdag maar even de machine over het veld heen raggen.

Op het nieuwe veld gaat het een stuk beter hoor, water blijft er vrijwel niet op liggen. Alleen in de pits bij de knijperkast is het dan drassig.

Gister weer niet naar de club geweest. Op de 1 of andere manier geen behoefte meer aan voorlopig en druk met andere dingen. Gister wel Tito op visite gehad om de electronica op zijn nieuwe T-rex 600 te plaatsen. Hij is er erg blij mee, en sinds hij de Phoenix sim heeft sinds van de week, simt hij zich helemaal gek. Ben erg benieuwd of hij nu wel doorzet ;)

*op de postbode wacht die met de 2 12S gens ace pakketten komt en wat andere electronica voor de X7

en de baan op ht dan ? , die mag je ook wel aanleggen , maak maar een paar mooie kombochten :cool:
alvast bedankt :p

Wij ook niet... Was wel gezellig. :yes: ;)

ohw , dat is hard ;)

Je hebt gelijk vriend, relax time :-) ;-)

ik voel me net een mol , daglicht doet pijn aan mijn oogjes ;)

Net even uitgerekend wat de Gaui gekost zou hebben als ik ook alle electronica nieuw zou hebben gekocht. Bijna 2400 euro:shock:

Ben er evengoed wel een paar euro aan kwijt nu, maar lang geen 2400 :)

Afdeling Noord was er ook :thumbsup:

Yes we waren er ook, wat do you dacht dan???
Alles over voor de gezelligheid in Da Pub, zelfs een wereldreis met stop bij de snackbar.

Het was idd gezellie gisteren, 01.00uur zag ik mm kussentje.
Was wat aan de late (vroege????) kant, vanmorgen weer vroeg op:-(.

Grtz

Eigenlijk was er geen zak aan. Sinds twee weken weer langs geweest maar ik denk dat het volgende bezoek pas weer de ledenvergadering en de feestavond worden. 8O :lol:

Best vreemd eigenlijk, iedere keer als Sleur er is dan is het rustig en saai ;)

P.s. Die feestavond zal ook wel weer memorabel worden :hammer::mrgreen:

sinds hij er is komt er ook geen mens meer op die feesten van de club. Foto's zat aan de muur om te bewijzen dat het daaarvoor knalfeesten waren....

+1 en ik hoorde van Phil ook al dat het saai was en dat hij vroeg thuis was.

Club is zo 2011 ;)

Was ook wel een inkoppertje. ;) :yes: Eigenlijk was er geen zak aan. Sinds twee weken weer langs geweest maar ik denk dat het volgende bezoek pas weer de ledenvergadering en de feestavond worden. 8O :lol:

he he , hebben jullie het door , sinds junkie niet meer komt is de gezelligheid ver te zoeken en er word niet meer gekookt :shock: ;)

nee , voor mij is de club meer een zomer aangelegenheid , na het vliegen even naar de club is best gezellig , maar nu er niet meer door de week gevlogen word is de kans nihil dat ik vanuit mijn luie bank nog een wereldreis naar heemskerk ga maken ;)

kom over 8 maandjes wel weer even kijken ;)

Helaas ben ik dan een lang weekend weg naar de Ardennen. Dus geen ledenvergadering, afsluiting en feestavond voor Burp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back