Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Merkwaardig, ik kwam onaangekondigd. Dus het kan niet aan mijn persoonlijkheid liggen.Best vreemd eigenlijk, iedere keer als Sleur er is dan is het rustig en saai
P.s. Die feestavond zal ook wel weer memorabel worden![]()
Nou nou, beetje inteelt is gezellig. :nooo: Kun je net zo goed naar de Showboat gaan. :rolling:sinds hij er is komt er ook geen mens meer op die feesten van de club. Foto's zat aan de muur om te bewijzen dat het daaarvoor knalfeesten waren....
Wordt niets, veel te koud.Ze moeten jou invriezen in de winter en in de lente weer ontdooien Junkie![]()
Legerdump? Het ruikt hetzelfde als mijn schoonmoeder in de dakkoffer.8O
![]()
Even een vraagje v.w.b. de clubavonden, als ik daar geweest ben ruiken mijn kleren de volgende dag echt naar een legerdump... hebben jullie daar ook last van? Lijkt alleen maar erger te worden.
Je mag mijn schoonmoeder wel even lenen hoor. :?Ik heb geen dakkoffer![]()
Helaas ben ik dan een lang weekend weg naar de Ardennen. Dus geen ledenvergadering, afsluiting en feestavond voor Burp.
zender binnen! doet het prima alleen effe een beetje wennen
bryan die sim die phil even eerder in zijn post aangeeft kan je kopen bij hobbyking. Werkt perfect. Scheelt je een hoop geld.
ik vind hem heerlijk .
wel heb ik het rubber om het stuurwiel vervangen voor een foam uitvoering , die van mijn ouwe futaba past er prima op , voelt beter en smoelt beter .![]()
ik ga, als hij me goed bevalt, ook een ander stuurwiel erop zetten. ziet er beter uit en is fijner idd. nog 15 euro aan het lijstje toevoegen![]()
Ik mis FUM :murder: