Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond allen,

De HK450 heeft gevlogen. En hoe! Hij hield het best met de windvlagen die er vanmiddag soms waren. Het had even wat voeten in aarde om hem daadwerkelijk daar te krijgen. Met wat hulp bij het afstellen is het dan uiteidelijk gelukt.

Nu, of het goedkoop vliegen is.. concludeer zelf maar.

Heli HK-450TT Pro 3D: $77,45
3x swash servo Turnigy MG90S: $4,99 pst
1x staart servo Align DS420: € 23,99
motor Turnigy 450 H2218: $12,05
esc Turnigy Plush 40amp: $19,99
gyro Turnigy TR302AD: $ 24,79

Totaal: € 138,78

Hiermee vliegt hij goed. De staartservo gaat vervangen worden zodra de heli in een body komt. De kleine DS420 is net iets te klein voor het corrigeren bij een scalebody. Of de gyro het gaat trekken weet ik ook nog niet. Uit voorzorg gaat er tegen die tijd een goede gyro op ook. Maar als el-cheapo helicopter is dit een aardige setup.

Op naar de 500 :)

choco ; kijk jij wel op het forum ?

moet je die vlieger nou of niet ? , klein stukje terug lezen ;)

ik vond het wel wat voor jou, maar als je het niks vind mag 1 ieder hem ophalen .

Hey Edwin, ik wist niet dat je vrouwtje ook mee was :mrgreen:

Edwinoorlog.jpg

ja ja junkie

gelezen en gezien leuk toestel maar heb op dit moment a geen ruimte meer op te bouwen B ik nog een aantal projekten staan voor afbouw.
wel goed van je om aan mijn te denken en de kosten weet je niet of staat dat op het kaartje anders wel wat voor de lange

ja ja junkie

gelezen en gezien leuk toestel maar heb op dit moment a geen ruimte meer op te bouwen B ik nog een aantal projekten staan voor afbouw.
wel goed van je om aan mijn te denken en de kosten weet je niet of staat dat op het kaartje anders wel wat voor de lange

jep ,15 E idd :D ,geen geld dus .

Hey Edwin, ik wist niet dat je vrouwtje ook mee was :mrgreen:

Edwinoorlog.jpg

:rolling: hij is echt goed :p

ondertussen de dogfighter verleuken met folie , staat hem netjes .

Pffff, raar clubvolk. Nog voorkeur welk soort gebak ook. :? Nou, je ziet maar wat er is. :yes: :p ;)

En dat je jarig bent en trakteert is natuurlijk vanzelfsprekend. Maar de jarige krijgt natuurlijk ook cadeau's. :D Een mooie zelfgemaakte tekening ook goed natuurlijk. Zal ik dan op de interwebs ketsen. :rolling:

*laatste visite ook weg werkt*

*Snoeksel niet gezien heeft, waarschijnlijk hyperventilerend op de pont*

Bier is op. Truste... :sleepy:

@oliedinges: Als je schaap gaat halen bij Adana mag je best bellen hoor. Komen we ook gewoon. Gezelli. :yes: Je zit dus gewoon in het Bastion Hotel in Enschede. :? :lol:

*Snoeksel niet gezien heeft, waarschijnlijk hyperventilerend op de pont*

Heeft de pont niet eens gehaald,daarvoor al hyperventilerend :rolling:
Perfect dagje om niets te doen.Alleen de oude bus even schoonmaken zo,voor de nieuwe eigenaar.En de bende overgooien in de nieuwe.Nog wat spullen regelen voor morgen,en de papieren opzoeken om de oude morgen over te schrijven en afscheid nemen van het beestje

jJij ging niet om 02:30 slapen. 8O Ik had de Playstation nog even aangeslingerd. En toen ik een beetje klaar ermee was, was de klok stiekem snel vooruit gegaan. :evil: Maar om 06:30 ging wel weer het wekkertje. :morning:

Herkenbaar. Denk je nog even een filmpje te bekijken of even op het internet te zitten, verplaatsen ze opeens de wijzers van de klok met een snelheid die je van tevoren niet had ingeschat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back