Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Breaking News
Ik heb weten te achterhalen wie de man achter Felix Baumgartner is. 8O Nou ja, we kennen hem allemaal wel. Wat je allemaal er voor over moet hebben om van je herfstdepressies af te komen. En dan tegen ons zeggen dat je naar de IJ-Hallen gaat. :?

junkiestratos.jpg

Kut geen ballon.. dan telt het niet.. Hij had trouwens ook een elastiek aan zijn pootjes moeten binden.. hoogste en langste bungee jump ever.. jaja.. daar had ie zeker niet aan gedacht..

Kut geen ballon.. dan telt het niet.. Hij had trouwens ook een elastiek aan zijn pootjes moeten binden.. hoogste en langste bungee jump ever.. jaja.. daar had ie zeker niet aan gedacht..
Heb ik ook aan zitten denken. Ik denk dat die flutballon zo'n groot elastiek niet mee kon nemen. :nooo: En in plaats van zo'n grote parachute gewoon een base jump chute, hoogste base jump ooit. En eerst nog naar beneden pissen. Rubberbootje mee en er in gaan zitten. Kansen genoeg voor een mooier record. :yes:

Breaking News
Ik heb weten te achterhalen wie de man achter Felix Baumgartner is. 8O Nou ja, we kennen hem allemaal wel. Wat je allemaal er voor over moet hebben om van je herfstdepressies af te komen. En dan tegen ons zeggen dat je naar de IJ-Hallen gaat. :?

junkiestratos.jpg

Whahahaha.....hij is goed :-) ;-)

FF simmen dan maar :yes:

server: RedBullStratos
ww: junkie

lol :D

Breaking News

junkiestratos.jpg

ben ik weer a/d buurt ? :yes: :D hij is goed ;)

die foto kun je overal inzetten :mrgreen:

ik heb het allemaal gemist , kijk de herhaling wel , was druk op de hobbyzolder DF2 inelkaar aan het frutselen , ik denk dat hij een stinger voorbij flitst :cool:

Ik duik wel mijn nest in maar voor het slapen gaan zal ik ff kijken of mijn Beast nog in een donker en vochtig holletje mag :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back