Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal ik doen. de 33 minuten ga ik niet halen. communicatieweg afgesloten

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, de meeste taken volbracht,deurtje afgehangen en slotje gefreesd geplamuurd en koffie gedronken,bandjes van de bagha gaat ik niet meer redden vandaag.

En de foto.... :mrgreen:

wissenlekerrrrrrr.jpg

En na de patat en frikandellen hebben we onder het genot van een glaasje limo nog een film gekeken en toen zijn we naar huis gebracht. :bday:

Alleen heb ik geen flauw idee waarom wij een zwembroek mee moesten nemen :hammer:
Bij aankomst was de sauna dicht. :( :lol:

Mogguh... Zaagmans belde dat hij vandaag langs zou komen. Dus dat komt gied. :yes:

@Burp: Ben je donderdagavond thuis? Kom ik rond 20:00/20:30 even langs na dochterlief op een schoolfeest te hebben gedumpt.

Toch niet die van zaagmans of wel? 8O Anders moeten we snel Nijssie even bellen voor een andere zaag. Het is als 12:00 geweest dus wel urgent!!! :yes:

Haha, de eerste is het niet geworden helaas :(. Op voor de tweede keus :yes:
Okay, it's time for change. Spannend.... :yes:

Vanmiddag bij een groot mediabedrijf van Joop en John in Amsterdam. Liep best een leuk chicky rond bij de ICT. Bleek ene Gigi uit GTST te zijn. Weet ik veel, ik kijk dat nooit. :oops: Anyway, die zit daar part-time en ons gaat daar ook wat systemen beheren. Best leuk, zo'n kantoorbaantje. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back