Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel je deze? Is weer een vriendin van Ron Smetsers ofzo :yes:

Gigi_Revalli_001.jpg

Ze kan er best mee door. Er staat me nog een (slimme) opmerking bij van haar uit de tijd dat ze die belspelletjes nog deed. Iets in de trant van: Ik maak me geen zorgen over een SOA, ik slik de pil :shock:

Maar mooi en slim hoeft ook helemaal niet samen te gaan ;)

vraagje; vroeger waren er: ik meen van Graupner, ombouwsetjes om een 4 takt methanolmotor om te bouwen naar benzine.
Weet iemand hier daar wat van? of die setjes nog steeds in de handel zijn bijvoorbeeld?

off toppic
heeft iemand nog intresse in een wesfield.:(
moet er helaas afstand van nemen :(
wil m,n rijbewijs nog langer gebruiken:cool:
prijs 7500 epo,s.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
off toppic
heeft iemand nog intresse in een wesfield.:(
moet er helaas afstand van nemen :(
wil m,n rijbewijs nog langer gebruiken:cool:
prijs 7500 epo,s.

ik heb al hobbies genoeg ;)

en dan zou hij op straat moeten staan ,en loopt hij vol 8-O ;)

ik zit eerder aan zoiets te denken voor erbij , modelbouw begint te vervelen , dan maar aan iets groters knutselen . gelijk op de zaak zetten ;)
Fiat 850 COUPE SPORT + NW. A.P.K.

welterusten , ik gaat mijn nest in .

Zo de computer is weer online in miijn nieuwe huisje in heemskerk. Lekker alls aan het inrichten. Bryan vondt het helemaal te gek. Hij ligt nu lekker te slapen. Dit keer lekker warm.

Morgenochtend hoeven we nu niet zo vroeg op. Zitten weer lekker dicht bij school. :D

Ben weer helemaal blij.

Lekkerrrrrrrr. Koude en klamme zooi blijft ruk. Na een tijdje wordt je gewoon gaar er van. :yes: Voor Bryan ook erg fijn nu her kouder wordt. Geniet er lekker van. :D

Zo de computer is weer online in miijn nieuwe huisje in heemskerk. Lekker alls aan het inrichten. Bryan vondt het helemaal te gek. Hij ligt nu lekker te slapen. Dit keer lekker warm.

Morgenochtend hoeven we nu niet zo vroeg op. Zitten weer lekker dicht bij school. :D

Ben weer helemaal blij.

Jasper gefeliciteerd met je bakstenen muren goos, veel plezier :thumbsup:

Als ik een garage had ragger hadden we even kunnen praten :)

Lekker Jasper, en weer lekker dicht bij.

Laatst bewerkt door een moderator:

Ben weer helemaal blij.

Goed voelt dat he :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back