Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks allemaal.

Wel ff wennen dat het weer een stuk warmer is in de ochtend.
Wel lekker geslapen.

Nu nog even wat mail sturen en dan onderweg naar Den Helder

Oh ja, Goedemorgen allemaal :D

299479_418015788253506_1051922448_n.jpg

hoho vriend mijn niet uitschelden voor zaandamer he :bad-words:

dan moet je bij junkie zijn die woond daar en nu weet je meteen waarom:yes: :D:D
het zal je nieuwe auto zijn
Dat een verslaggever het verschil niet kent, dat kan ik niet helpen. Maar inderdaad, junkie maakt zich erg verdacht. :yes: Dus junkie, biecht maar op.... :lol:

Zo de computer is weer online in miijn nieuwe huisje in heemskerk. Lekker alls aan het inrichten. Bryan vondt het helemaal te gek. Hij ligt nu lekker te slapen. Dit keer lekker warm.

Morgenochtend hoeven we nu niet zo vroeg op. Zitten weer lekker dicht bij school. :D

Ben weer helemaal blij.

Hey wat goed om te horen....
Weer lekker wonen in een echte plaats !!!

Lekkuh...

Dat een verslaggever het verschil niet kent, dat kan ik niet helpen. Maar inderdaad, junkie maakt zich erg verdacht. :yes: Dus junkie, biecht maar op.... :lol:

als hij afbrand , krijg ik wel leuk cash in handen en hoef ik niets in te ruilen :p

Als je hem zakelijk zet, let er dan wel op dat er nog steeds een fiscale bijtelling geldt. Blijft op zo'n aanschafwaarde een lachertje maar het zijn wel extra kosten. Op de langere termijn kan het dan toch een dure auto worden.

dan betaal je bijtelling over de taxatie waarde , zeg zo'n 2000E , dat is zeker een lachertje .

nee , ik denk als ik een andere auto neem , dan word het een bijtellingsvriendelijke 940 , dat is verstandiger , toch alle luxe , rijd heerlijk , en het onderhoud zal goedkoper zijn dan mijn v70 .

bovendien ben ik gek op de 940 , zie het maar als een dogfighter :p

een oldtimer erbij naast mijn v70 levert geen besparing op .
Het is dat ik een schildersbedrijf heb , anders had ik gewoon in ein panda gereden , lekker zuinig :p

ben eigenlijk te moe om te typen dus vntm

Of mikado stokjes een kleurtje geven :-)

Of huisschilder in/van madurodam worden.Kan je evt thuiswerken als het moet ;)Die dingen passen over het algemeen ook wel in een panda

Dan moet je poppenhuizen gaan schilderen. Past allemaal makkelijk in een Panda. :mrgreen:

niet zoveel tegen me praten , jullie lijken maris wel , bla bla bla :showass: ;)

zoiets gaat hem worden in da toekomst ,mijn grote lieveling , grappige is , deze auto is meer waard dan die moderne v70 van me , bovendien veel sterker , en eigenlijk is hij ook veel mooier :cool: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=210665887&cd=634799319580000000

alleen moet deze 940 nog ff een jaartje ouder worden om bijtellingvriendelijk te zijn , dan betaal 15% bijtelling over de taxatie waarde ipv nieuwwaarde , en dat scheelt behoorlijk , en ik sla dan 2 vliegen in 1 klap , goedkoper rijden en leuker rijden in die heerlijk 940 semiklassieker :p

@Jasper Gefeliciteerd Jasper met de nieuwe woning! Fijn ook voor je zoon. :)

@ragger; Dat is snelweg. Je baalde zeker van de stenen steeds terug in de weg te stoppen.:rolleyes:

Zo, terug van een warm Aruba en een beetje de jetlag kwijt....
Heb heel wat te lezen op het forum.

Op Aruba was een modelvliegveld, dus dat opent perspectieven.
Het hele jaar mooi weer dus elke dag vliegen. (na het snorkelen/duiken)

@3dfresh, gefeliciteerd met je nieuwe woning.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back