Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekker aan de knutsel geweest, trainer voorzien van een Webra 10cc speed met reso......morgen maar weer eens een beetje proberen te schaalvliegen..........whahahaha

@Ronald, 2 kisten bier tegen 1 fles Jack Daniels dat hij het langer dan 4 vluchten volhoudt??

Dus jij bent er ook, wordt een BH feestje.

Grtz

lekker aan de knutsel geweest, trainer voorzien van een Webra 10cc speed met reso......morgen maar weer eens een beetje proberen te schaalvliegen..........whahahaha

@Ronald, 2 kisten bier tegen 1 fles Jack Daniels dat hij het langer dan 4 vluchten volhoudt??

en zo is het morgen ook weer ff lekker yakkie ragge (nitro versie):cool:
o ja doe met je mee schaalvlieguuuuu whawhahwa hahaha:D

en zo is het morgen ook weer ff lekker yakkie ragge (nitro versie):cool:
o ja doe met je mee schaalvlieguuuuu whawhahwa hahaha:D

ik kom misschien ook ff een paar uurtjes (als ik floor mee krijg) , ik heb net de dogfighter versie 2 vrijwel af , morgenochtend nog een paar kleinigheden fixen .
ben erg benieuwd , of hij vliegt goed , of als een krant , dus we zien het wel .

heeeeeeeeeee olie b bommel
jij en schaalvliegen uuuuuuuuuuuuuhhhhhh en dan die ongekontroleerde bewegingen Hoe doe jij dat ??????:D
2e wil jij van ronald een alcolist maken :confused:

ragger ik denk dat jij gelijk heb :D

maar zonder dolen ik ben er zondag denk ik, ook een beetje trainen :rolleyes:

23kyrl2.jpg

hier een nieuwe pasfoto:D

Morgen vergaardag van Ruben nog vieren, wel een beetje later maar moeders bracht toen roet in het eten met haar gal.
In de tussentijd alleen maar druk geweest dus vandaar nu pas :yes:
Als het zondag een beetje knap is ga ik dan vliegen :yes:

Bryan moet morgenmiddag naar een kinderfeesie in Beverwijk. Dan ga ik denk ik even vliegen. Daarna rond een uur of half 6 naar IJmuiden. Hebben we nog 2 vergaardagen. Lekker druk dus.

Tussen de bedrijven door wat rommelen en dozen uitpakken.

Nu ff slapen. Straks weer om 8:00 op het voetbal veld.
Eens kijken of ze weer kunnen winnen.

@Jerkev

Vorige week gewonnen van Wijk aan Zee met 18-1
Das natuurlijk ook niet leuk meer.

Geen idee tegen wie ze nu moeten spelen.

Ik zeg slaap lekker voor de gene die dat nog niet doen.

Bryan moet morgenmiddag naar een kinderfeesie in Beverwijk. Dan ga ik denk ik even vliegen. Daarna rond een uur of half 6 naar IJmuiden. Hebben we nog 2 vergaardagen. Lekker druk dus.

Tussen de bedrijven door wat rommelen en dozen uitpakken.

Nu ff slapen. Straks weer om 8:00 op het voetbal veld.
Eens kijken of ze weer kunnen winnen.

@Jerkev

Vorige week gewonnen van Wijk aan Zee met 18-1
Das natuurlijk ook niet leuk meer.

Geen idee tegen wie ze nu moeten spelen.

Ik zeg slaap lekker voor de gene die dat nog niet doen.

hey Jasper, hoe bevalt je nieuwe huis ?

Volgens mij waren ze hard aan het werk bij fietstunnel wormerveer vannacht, wat een pokkeherrie...dag nachtrust...

Tuurlijk, het werk moet af, maar hadden ze dat niet tijdens mijn afwezigheid kunnen doen?

Top! Ik gaat ook niet zo vroeg het is wel een rustdag he.

dus jullie gaan van 15';00u tot 16;00u ? :?

Moggel allemaal.

Zo op naar das feld met broo, koffie en broodjes mee :-)

Grtz

ik vind het maar een vies grauw winderig weertje , geen ideale wind om mijn dogfighters te testen .
zelf voel ik me ook niet ideaal , net al 4x naar het toilet moeten rennen 8-O dat was dus letterlijk leipe shit :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back