Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij waren jij en Snoeksel er niet bij Donderdag toch?
Ik zei 1 kratje bier tegen een fles JD, maar het bier was volgens Ronald goedkoper dan de JD, dus toen heb ik nog gezegd 2 kratten bier tegen een fles JD, en dat vanmorgen nog herhaald maar geen antwoord gekregen....
Ronald zijn opmerking dat hij dacht wat gewonnen te hebben was van na de crash/noodlanding......
Gaat me niet om die 2 kratjes bier, want die kan hij gewoon van me krijgen, geen probleem; maar vraag me alleen af of het ook nog een weddenschap was geweest als de kist wel meer dan 4 vluchten had gemaakt? Hij had immers nog geen antwoord gegeven..???

Normaal gesproken gaat een weddenschap pas door als allebei akkoord zijn gegaan toch?????

maak je niet zo druk , we lopen wat te dollen ;)

baja nog ff aan de tiet , en dan staan de vliegers en auto's weer klaar .

morgen 2 hobbies combineren ,eerst ff vliegen daarna rijden , ik heb het er maar druk mee ;)

welterusten allemaal .

volgens mij waren jij en Snoeksel er niet bij Donderdag toch?
Ik zei 1 kratje bier tegen een fles JD, maar het bier was volgens Ronald goedkoper dan de JD, dus toen heb ik nog gezegd 2 kratten bier tegen een fles JD, en dat vanmorgen nog herhaald maar geen antwoord gekregen....
Ronald zijn opmerking dat hij dacht wat gewonnen te hebben was van na de crash/noodlanding......
Gaat me niet om die 2 kratjes bier, want die kan hij gewoon van me krijgen, geen probleem; maar vraag me alleen af of het ook nog een weddenschap was geweest als de kist wel meer dan 4 vluchten had gemaakt? Hij had immers nog geen antwoord gegeven..???

Normaal gesproken gaat een weddenschap pas door als allebei akkoord zijn gegaan toch?????

tjong tjonge jij weet tochdat ronald noooooit heel lang op het forum zit :D zo kan ik ook een weddenschap aan:D:D

Ikke vlieguh... :yes: Ik neem het Rubbertje (4 accu's) en de Swift (4 accu's) mee. Misschien de Sleurphira (3 accu's). In ieder geval geen lader dus batterijen op dan wordt een volgend vliegding gebruikt. ;)

Gras? Ik dacht dat het rijst was. :lol: Veld is niets mis mee, behalve het stukje bij de tafel/knijperkast. Grootste drama is bij het veld zien te komen. Daarvoor moet je eerst door een moeras. Zitten nog net geen krokodillen. :? :(

Hubsies gedaan,luchtfilter even schoongemaakt.Morgen nog even aan de tiet en de kappen erop.Dan zien we wel wat het weer morgenmiddag doet :D

Gras? Ik dacht dat het rijst was. :lol: Veld is niets mis mee, behalve het stukje bij de tafel/knijperkast. Grootste drama is bij het veld zien te komen. Daarvoor moet je eerst door een moeras. Zitten nog net geen krokodillen. :? :(

8-O lol :p

ik ben er rond 11;45u , ff moeraswandeling doen :cool:

Blijft een lekker filmpje :yes:

machette1.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back