Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een pleurisweer. Zat te denken om even naar het veld te gaan maar ik blijf lekker thuis. Beetje rotzooien. Heb zo links en rechts nog wel wat op te ruimen en er is gisteren een motortje gebracht om te fixen. Kom de dag wel door.

Wat een pleurisweer. Zat te denken om even naar het veld te gaan maar ik blijf lekker thuis. Beetje rotzooien. Heb zo links en rechts nog wel wat op te ruimen en er is gisteren een motortje gebracht om te fixen. Kom de dag wel door.

Moet je ook niet zo dicht bij de kust wonen :P

Hier prima vliegweer, geen zuchtje wind, droog.. zonnetje breekt langzaam door. :rolleyes:

weertje....

Niet echt vliegweer... stekkertjes wezen solderen en mijn piper cub nog maar even klaar maken voor de laatste vliegdag.... Pilatus blijft nog maar even op zolder....

Heeft er iemand nog een goeie accu-lader???? die van mij doet alles behalve opladen.....

Nog een kwartje in de

20121021_160628.jpg

Gooit.
Een pintje open trekt,en een hap van zijn toastje met garnalen neemt :D
Have fun auf das veld

Yep, was vreselijk gezellig. Alleen jammer dat mijn ene ruitenwisser het nu niet meer doet. :( ;)

bij mij gaf 1 ruitenwisser bruine sporen 8-O :p

was weer gezelli in het moeras , toch ff lekker ge'dogfightert , i love it !

volgende keer de nieuwe dogf testen , volgend weekend dus met de afsluiting vliegersseizoen .

net via de KFC gereden , hotwings rulez :cool:

phils ; kom op met die foto's !

Wat een baggerzooi, maar ondanks dat wel weer vreselijk gelachen :-)

*pintjuh opentrekt.....

proost !

ik heb net de sizzler tevoorschijn gehaald , die lag ook nog op de plank , leuk snel balsa kistje met messcherp profiel . deze ga ik geheel tegen mijn principe in electro uitvoeren :Fade-color hij is te fragiel om er een dikke stinktor op te bouwen ;)

kwa grootte is hij een tikkie groter dan de dogfighter , dus valt in mijn catagorie

speedo006.jpg

speedo005.jpg

Zo, geen pilsje open trekt maar eentje uit de tap haalt.

Buitenboordmotortje weer gemaakt, zondag dus dubbel tarief :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back