Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar was je vandaag Ed ?

was knolschommelen met mijn meissie :D
naar het strand geweest, met het paardjes door het water.
Krijgt mijn knol koud water tegen zijn piemel, springt met 4 benen tegelijk in de lucht en rent weg voor ik weer gedaald was en in het zadel zat.
Het was daar ongeveer 70 cm diep en daar zat ik dus in, met mijn foon nog in mijn kontzak, dus die doet het ff niet nu........:rolleyes:

Trouwens best nog een eind terug dan als je tot je borst nat bent.........8-O

Moeras.....

Als ik het water zie viel het gister nog wel mee... toen verzoop ik alleen op het pad naar het veld.... denk dat ik toch die Canadair watervlieger ga kopen....

Hoeveel m/ohm heb jij op die 1500 cellen ?
Rond de 30 milli-Ohm. Zijn nog redelijk ongebruikt, 3 van de 4 waren tot voor kort nog nooit opgeladen geweest. Nieuw uit de verpakking ooit een Deans op gezet en zo weer terug het doosje in. Lagen al anderhalf jaar op de plank. 8O

CG ligt nu ongeveer 6mm voor het voorste oorspronkelijke punt. Nu zit er ook een flinke lading LEDs op (120 of zo) die elk voorzien zijn van een klodder epoxoplast zodat ze er niet af schrapen bij een tikje en tevens de strip om de centimeter vastplakken aan het EPP want de standaard kleefstrip hecht niet op EPP. :?

was knolschommelen met mijn meissie :D
Bij knolschommelen dacht ik eerder aan zoiets. :oops: :rolling:

1.0x0.jpg

proost !

ik heb net de sizzler tevoorschijn gehaald , die lag ook nog op de plank , leuk snel balsa kistje met messcherp profiel . deze ga ik geheel tegen mijn principe in electro uitvoeren :Fade-color hij is te fragiel om er een dikke stinktor op te bouwen ;)

kwa grootte is hij een tikkie groter dan de dogfighter , dus valt in mijn catagorie

Wooooow Junkie, zonnesteek, teveel bier, problemen thuis.....?????
Lees even hierboven wat je zegt------>>>>>>> ELECTRO????<<<<<----

Wil je erover praten kerel????

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back