Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En als je even wacht kun je het in NL bestellen. HK opent een magazijn in NL naar het schijnt. Binnen een jaar 80% van wat in Hong Kong wordt verkocht zal dan hier beschikbaar zijn. Spullen nog sneller in huis en garantie naast de deur ipv tot de deur ;)

zou kicken zijn :banana:

zal Q blij mee zijn :rolleyes:

En als je even wacht kun je het in NL bestellen. HK opent een magazijn in NL naar het schijnt. Binnen een jaar 80% van wat in Hong Kong wordt verkocht zal dan hier beschikbaar zijn. Spullen nog sneller in huis en garantie naast de deur ipv tot de deur ;)
Als de werkelijke voorraad net zo belabberd is als die in Duitsersland, dan heeft dat weinig toegevoegde waarde. Op wat accuutjes na is Duitsersland weinig interessant. :? En zelfs in HK zijn de voorraden de laatste weken driewerf ruk. :hammer:

Grrrrrr.........

vat het niet te persoonlijk op ...... slaaf 8-O ;)

hier een beetje aan de knutsel geraakt , nitroracer moet wel klaar aankomend weekend :p

lracer001.jpg

lracer002.jpg

Ja, da's 200 gram inclusief de verpakking etc. Ik zal er eentje op de weegschaal gooien. Ik geloof iets van 75 gram per stuk. Moet je maar zorgen voor een vlieger met een beetje setup. Het zijn ook best flinke dingen hoor. :yes: Een beetje voor vliegers met een spanwijdte tussen de 1,4 en 1,8 meter en een gewicht van 1500 tot 3000 gram, [URL="
hier maar[/URL] (1,4 meter, 2,2kg, de beruchte Sleurphira). Ik heb er echt wel [URL="
landingen[/URL] mee gemaakt. :oops: Niets mis mee...

Volgens de reviews waren ze zwaar, maar ze zouden best onder de piper of pilatus kunnen.... mis. dat ik wel een setje bestel.. voor 13 dollar kan je dat best proberen....

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens de reviews waren ze zwaar, maar ze zouden best onder de piper of pilatus kunnen.... mis. dat ik wel een setje bestel.. voor 13 dollar kan je dat best proberen....
Als je er even aan wil voelen, dan kan ik er wel eentje meenemen hoor. 8O :oops: ;)

Overigens heb je in die reviews nog grotere zeikerds dan op dit forum zitten. :yes: Soms dan denk ik wel eens dat een groot deel gewoon lompe boeren zijn die met een Baco alles vast proberen te zetten en als het breekt/neerstort/oprookt dan is het waardeloos spul. Alle waar naar zijn geld. :teacher:

Ben je al op zoek naar ander werk? Het zal er de komende jaren niet beter op worden voor ZZP'ers. :( Met het verdwijnen van de zelfstandigenaftrek hakt een mindering van 7280 eypo per jaar er flink in op het modelbouwbudget. :yes: Of daarom een oude Fiat? :rolling:

zal wel meevallen , en anders pak ik ze op een andere manier terug ;)

nee, vandaag geen zin om te werken , morgen gaan we weer werken .

maar wat je zegt , ik ga zo even bij zo'n klassiekers auto hal kijken , blijft me aanspreken , niet echt om het geld , maar iets minder melkkoe is wel aangenaam en verder is het combinatie van hobby /werk

om te besparen op benz kosten zou een klein zuinig autootje voor erbij wel leuk zijn , maar in dit land betaal je helaas voor het bezit van een auto .

daarom zou een leuk klein semi klassiek autootje voor erbij wel een optie zijn , dan betaal je niet meer voor bezit en alleen 8 tientjes verzekering , en een jaarlijkse apk , ga je bijv voor toyota , dan heb je amper onderhoud , die dingen zijn niet stuk te krijgen .
of iets moderner een cuore , zeer zuinig en oersterk , met maar 12 E wegenbelasting per maand en een goeie met 50.000 km koop je voor 1500E , lache toch zo'n kippenhok;)

weekje volvo naar heerhugowaard kost 120 E 8-O in een cuore 2 tientjes ?

ach , laat mij maar ik zie wel ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back