junkie rc
Forum veteraan
Iemand nog een fancover liggen van een Zenoah/Chung yang/Rovan/etc etc.
ik heb best veel , maar dat niet

snoeksel heeft het vast wel .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iemand nog een fancover liggen van een Zenoah/Chung yang/Rovan/etc etc.
Ik zal wel moeten V.A.G =Voor Arme Gasten.Dat zou ik ook roepen als ik het met een VAG product moest doen
![]()
![]()
Ik heeft ook altijd pech!ik heb best veel , maar dat niet
snoeksel heeft het vast wel .
Ik heeft ook altijd pech!
wat is er stuk aan die zijdeksel dan ? , dat gaat toch niet stuk ?
http://
wat is er stuk aan die zijdeksel dan ? , dat gaat toch niet stuk ?
savage gelooft niet meer in indoor<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
ik eigenlijk ook niet , als je wat roept ,reageert of kan niemand , dus indoorgevlieg is klaar![]()
Mijne is kapot ende stuk ,brok afgebroken van de voorste steun.Ik heb nog wel zo'n cover liggen , maar is het noodzaak of wil je gewoon een extra hebben ?
Die ik heb zit nl. op mijn reserve blok . dus die hou ik liever zelf , maar als je hem even nodig hebt kun je hem uiteraard lenen .
Ga even kijken voor je kerelMijne is kapot ende stuk ,brok afgebroken van de voorste steun.
Lekker voor wanneer het slecht weer is .
http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-autos/177862-ninco-racebaan-zeer-groot-voor-super-lage-prijs.html
Jawel hoor .![]()
Bij mijn vorige baja was hij helemaal aan flenters , steunen losgebroken en brokken eruit , iets te enthousiast spring gedrag en rijden over de verharde baan , waardoor de brokken uit je vliegwiel breken door de steentjes , die dan op hun beurt weer de brokken uit je cover slaan
echt niet ! heb hier nog een Disc ligge die gemaidened moet worden en met dit weer buiten kan dat alleen indoor.
Er is vast nog meer depron dat gesloopt kan worden bij anderen ?
Had het geen Baja moeten worden,en we kunnen er zo af en toe wat aan verspillen.Nog altijd goedkoper dan een onderhouds beurt van een ovlovjullie slopen alles !
jullie slopen alles !
net als die trekstarters , heb ik nog nooit kapot gekregen , zijdeksel ook niet , wel mijn subframe gescheurd met volgas tegen een ijzeren paal,gelukkig had jij er nog 1 liggen
![]()
Maakt mij niks uit,kost da?Gorby,welke wil je
![]()
Had het geen Baja moeten worden,en we kunnen er zo af en toe wat aan verspillen.Nog altijd goedkoper dan een onderhouds beurt van een ovlov.
Hobby's kosten alleen maar.Maar wel leuk om te doen.Heb een tijdje geraniums gehad,maar op een gegeven moment zie je geen moer meer,moet je toch een snoeischaar kopen.Kost ook geld,kortom we hadden niet zo snel moeten zwemmen toen we nog vloeibaar warengewoon watertrappelen zeg maar.Dat steeds hetzelfde rondje rijden gaat steeds beter,en harder.Als het te goed gaat,gaan we de baan weer veranderen.Lekker droog binnen,koelkastje erbij
,en rijden maar.
Voor een ieder een zeer goede kerst:xmas: en een gelukkig en GEZOND nieuw jaar toegewenst![]()
Trekstarter heb ik ook nog nooit stuk gehad , de rest zo'n beetje wel , net als dat oude frame wat ik ooit aan iemand verkocht heb , dat heeft onder 90 graden gestaan na een ietwat verkeerde landing van nogal hoog op iets hards
Maar jij lijkt qua rijden ook wel en beetje op siggy (no offense siggy) , dan hou je alles ook wel langer heel .![]()
![]()
Maakt mij niks uit,kost da?
Benne gij tweede kerstdag open,kom ik even langs met trekstarter,dogbone,spur en allebei de covers.Mag je kiezen en dan kpomt het wel goedMaakt mij niks uit,kost da?