Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie jouw tweede kerstdag wel,kom waarschijnlijk niet alleen.Moeders weet er iets meer van dan ik.En dat is dan weer een beetje mijn manco,als je dan lekker met de kids bezig bent geweest.En je ligt lekker in bed en zij slaapt.maak ik haar ook niet wakker.En door de jaren heen,merk je wel of het lekker gaat of niet,en dan heb je aan een blik genoeg

:-|

Een zalig kerstfeest voor iedereen en vanavond gezond er weer op.
Ik gaat vanmiddag ff schaatsen kijken of ik het nog kan is wel een jaar of 25 geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb.

Zooooo, eerste vreetfestijnen zitten er op (gisteravond en vanmorgen). Uitbuiken tot vanavond. En dan weer proppen. 8) Voel alleen een liedje opkomen: Hoofd, schouders, vetrol 1, vetrol 2....

mogge !

net ff test rondje gedaan op de kr1 racert , geweldig genieten zeg !! loopt erg mooi , en ook erg vel vanaf 7000 toeren , zithouding is ook perfect , maar ik moet niet dikker worden ,anders gaat mijn buik teveel in de weg zitten :puppydogeyes: ;)

helaas begon het na een halfuur weeeeer te regenen :mad: dus ben voor de veiligheid maar naar huis gereden .

maar junkie erg blij :p , nu weer wachten op droog weer .

iedereen fijne dagen gewenst :D

Een zalig kerstfeest voor iedereen en vanavond gezond er weer op.
Ik gaat vanmiddag ff schaatsen kijken of ik het nog kan is wel een jaar of 25 geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb.

check wel ff of het ijs dik genoeg is, je gewicht was 25 jaar geleden vast wel een beetje minder...:D

Goeie...

Beetje hobby, beetje familie en ff over het strand.

@sleur, het is toch ook een zielig instituut, helaas te veel macht, pracht en praal.
Bidden voor vrede, hulp??? Weinig nut.
We leven in 2012, bijna 2013.
Maarja mensen geloven altijd nog in woorden (mooie woorden vooral)

Iedereen fijne dagen en lekker eten:xmas:

Grtz

Jammer, de beroemde uitspraak "Bedank für die Blumen" is historie.... Wel terecht, rare mafklapper die vent. :yes: Want dit is diep triest. En dan nog steeds een bord voor je kop hebben en de maatschappij de schuld geven. Verbeter de wereld, begin bij [URL="
zelf[/URL].

de kerk is een instituut om mensen klein en onder de duim te houden, gaat zoals RoonRoon al zegt vanaf de stichting om macht.
Misbruik binnen de kerk is er vanaf het begin geweest.
Ben zelf vroeger misdienaar geweest; de keer dat een priester mij schat noemde was meteen de laatste keer...........
In vroegere tijden was het vrij gebruikelijk om een zoon met homofiele neigingen maar in een klooster weg te stoppen.:confused:
Verder vindt ik het een beetje typisch dat een instituut met zo verschrikkelijk veel geld en andere "wereldse" bezittingen naar verhouding zelf zo weinig doet om mensen te helpen, behalve vermanend toespreken en zeggen dat het "Gods wil" is??
De hele toestand tussen moslims en Christenen vindt zijn oorsprong in de kruistochten; toen de christenen onder het mom van het geloof verspreiden allerlei gebieden veroverden en iedereen die zich niet bekeerde afslachtte: vrede zij met U, al moeten we je kop ervoor afhakken...........

Laatst bewerkt door een moderator:
Alle geloof en bijbehorend fanatisme (lees: extremisme) is pas ontstaan tussen 300 en 600 na Christus. Kortom, een denkbeeld dat mensen aangepraat is om het klootjesvolk mak te houden. :yes: Verder zijn het gewoon graaiers die enorm aan zelfverrijking doen. :?

Alle geloof en bijbehorend fanatisme (lees: extremisme) is pas ontstaan tussen 300 en 600 na Christus. Kortom, een denkbeeld dat mensen aangepraat is om het klootjesvolk mak te houden. :yes: Verder zijn het gewoon graaiers die enorm aan zelfverrijking doen. :?

ik had er wat meer woorden voor nodig, maar idd :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back