Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan hem ff proberen die 12 x7 maar demo dat het net teveel is voor de .50

11/8 heb ik ook , neem ze allebei wel mee , onder voorbehoud van een beetje knap vliegweer dinsdag , en anders moet je ze ff oppikken voor die tijd ;)

op een 46 motor mag al een 11x7 de 50 motor staat er niet bij , maar daar mag wel een 11x8 of een 12x8 op schat ik in http://www.osengines.com/engines/la.html

De achtershocks van de Baja erop,1 zijraampje vervangen en dan de rolkooi erop.Morgen knap weer dus lekker Baja raggen :banana::banana:

is er miorgen een meeting dan ?
gaan er nog meer dan ?

morgen stormachtig met buien in de kustprovincies ,dus ik zie wel ;)

weet ook niet of ik vrij krijg van de strenge maris , vandaag al voor mezelf gehanest :p

Wordt het pontje vrees ik. Even snel een rondje en dan weer verder knutselen. ;)

@kobus: Ik ga je PB zo beantwoorden vanaf de noodboek. Mijn pokkie is niet handug voor veel tekst.
Lekker gezellig weer.Stuur die jongen niet met een lampie het moeras in ;)

is er miorgen een meeting dan ?
gaan er nog meer dan ?

morgen stormachtig met buien in de kustprovincies ,dus ik zie wel ;)

weet ook niet of ik vrij krijg van de strenge maris , vandaag al voor mezelf gehanest :p
Meeting,meeting ik ga met enigzins droog weer even bashen met ome johan.Waarschijnlijk gaat kobus ook even mee,en wie er van de rest gaat weet ik niet.Weet niet of die van gorby al in elkaar staat,en of ie zich beter voelt.Zand is nat,dus Siggy zal niet gaan,wordt de Baja vies.Weet niet of jij zin hebt,of had ik dat eerst moeten vragen ;).Misschien wordt het een zooitje pleurisweer ik zie wel

Trouwens.....leuk dat overzicht van OS...maar een 11 x7 op een .46 la? Vergeet dat maar. Met 10x6 is een 46 la al zo sloom als Wat... ;)

Baja nog niet klaar in ik zit nog steeds in de lappemand,vanmiddag wel ff de schotelt opgehangen maar de pijn begint steeds meer toe te nemen stond net volgens mij bloed te zeiken,ff vroeg naar bed en morgen ben ik weer als nieuw.

Baja nog niet klaar in ik zit nog steeds in de lappemand,vanmiddag wel ff de schotelt opgehangen maar de pijn begint steeds meer toe te nemen stond net volgens mij bloed te zeiken,ff vroeg naar bed en morgen ben ik weer als nieuw.

bloed zeiken lijkt me niet helemaal lekker , ff doktortje bellen denk ?

Lekker gezellig weer.Stuur die jongen niet met een lampie het moeras in ;)

Meeting,meeting ik ga met enigzins droog weer even bashen met ome johan.Waarschijnlijk gaat kobus ook even mee,en wie er van de rest gaat weet ik niet.Weet niet of die van gorby al in elkaar staat,en of ie zich beter voelt.Zand is nat,dus Siggy zal niet gaan,wordt de Baja vies.Weet niet of jij zin hebt,of had ik dat eerst moeten vragen ;).Misschien wordt het een zooitje pleurisweer ik zie wel

je hoeft niks , maar je zou hier best kunnen neerzetten of er nog meer gegadigden zijn , is het draadje ook een beetje voor bedoelt .

maar ik zie wel , als het lekker weer is en ik verveel me de pleuris kom ik vanzelf wel die kant op ;)

Vleugeltje van de de Lucht Hoer III is klaar inclusief servootje. Stabilo zit er ook in, beste plank is dat. Wat een gewicht. :? Motorsteun voor de hulpmotor opgegraven. Helaas geen geschikte motor liggen. Volgend jaar een nieuwe 42mm 900kV scoren. Project on hold dus...

9 van de tien keer plaats ik het ook als ik ga rijden,maarja niet te weten dat de buurman nog even wou rijden morgen.Dus als een gek nog de Baja in elkaar gekloot,stond niet op de planning,want was lang nog niet zo ver.Nu nog even de rolkooi erop,en de wielen.Dan is ie klaar,starten deed ie vanmiddag al :D.Is het een zooitje bokkeweer dan niet rijden maar staat ie weer klaar.Nu even met de racebaan spelen :D

Heb je bietensap lope legge drinken ;)Sterkte kerel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back