Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gebeantwoord (om jullie weer te laten ontspanningen)
Ik kan hem ff proberen die 12 x7 maar demo dat het net teveel is voor de .50
De achtershocks van de Baja erop,1 zijraampje vervangen en dan de rolkooi erop.Morgen knap weer dus lekker Baja raggen![]()
Ik kan hem ff proberen die 12 x7 maar demo dat het net teveel is voor de .50
Lekker gezellig weer.Stuur die jongen niet met een lampie het moeras inWordt het pontje vrees ik. Even snel een rondje en dan weer verder knutselen.
@kobus: Ik ga je PB zo beantwoorden vanaf de noodboek. Mijn pokkie is niet handug voor veel tekst.
Meeting,meeting ik ga met enigzins droog weer even bashen met ome johan.Waarschijnlijk gaat kobus ook even mee,en wie er van de rest gaat weet ik niet.Weet niet of die van gorby al in elkaar staat,en of ie zich beter voelt.Zand is nat,dus Siggy zal niet gaan,wordt de Baja vies.Weet niet of jij zin hebt,of had ik dat eerst moeten vragenis er miorgen een meeting dan ?
gaan er nog meer dan ?
morgen stormachtig met buien in de kustprovincies ,dus ik zie wel
weet ook niet of ik vrij krijg van de strenge maris , vandaag al voor mezelf gehanest![]()
Baja nog niet klaar in ik zit nog steeds in de lappemand,vanmiddag wel ff de schotelt opgehangen maar de pijn begint steeds meer toe te nemen stond net volgens mij bloed te zeiken,ff vroeg naar bed en morgen ben ik weer als nieuw.
Baja nog niet klaar in ik zit nog steeds in de lappemand,vanmiddag wel ff de schotelt opgehangen maar de pijn begint steeds meer toe te nemen stond net volgens mij bloed te zeiken,ff vroeg naar bed en morgen ben ik weer als nieuw.
Lekker gezellig weer.Stuur die jongen niet met een lampie het moeras in
Meeting,meeting ik ga met enigzins droog weer even bashen met ome johan.Waarschijnlijk gaat kobus ook even mee,en wie er van de rest gaat weet ik niet.Weet niet of die van gorby al in elkaar staat,en of ie zich beter voelt.Zand is nat,dus Siggy zal niet gaan,wordt de Baja vies.Weet niet of jij zin hebt,of had ik dat eerst moeten vragen.Misschien wordt het een zooitje pleurisweer ik zie wel
Jij rekent alleen maar met speedblokkiesdit is een SX geen FX.... Maar we testen het ff...
Thnx![]()
Heb je bietensap lope legge drinkenBaja nog niet klaar in ik zit nog steeds in de lappemand,vanmiddag wel ff de schotelt opgehangen maar de pijn begint steeds meer toe te nemen stond net volgens mij bloed te zeiken,ff vroeg naar bed en morgen ben ik weer als nieuw.
geeft idd rond een uur of 1 aan dat het droog isPas in de middag wordt het wat droger volgens de Oosterburenvoorspellingen. Ben denk ik rond 14:00 even op het veld.![]()
Niet dat ik weet zal wel een onstekingkje wezen, maandag maar ff naar de dokter.Heb je bietensap lope legge drinkenSterkte kerel