Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Screenshot_2013-03-06-00-47-08_zps4f8aad7b.png

Nee, da's niet waar. Het is boven de 10 graden, het zonnetje schijnt, ik heb al korte rokjes gezien, dus jij gaat weer happy wezen en ik neem het gaar zijn deze week wel even van je over. :thumbsup:

Oke . Saampjes gaar zijn dan ;)

Dat was weer heerlijk genieten op mijn v twin . Het beestje moest wel weer ff loskomen , op de helft vd rit kwamen de remmen weer los en snorde de motor weer lekker soepel .

Het rijders/vliegers draadje hoeft helemaal geen nieuw deel meer.......

Het bloed vanzelf dood....;)

Hallooooo.........o..........o..........o..........o..........o.........o........echooooo.........o........o.........o

Het rijders/vliegers draadje hoeft helemaal geen nieuw deel meer.......

Het bloed vanzelf dood....;)

Hallooooo.........o..........o..........o..........o..........o.........o........echooooo.........o........o.........o

welnee joh, dit gebeurt regelmatig.
Dan is het een dag of wat opsterven na dood en dan de volgende dag staan er ineens 8 verse pagina's

Maar het is idd rustig hier,zijn ze met zijn allen op een datingsite aan het kijken,voor een nieuwe vriendin voor sleur ofzo,geloof er nog steeds geen ruk van

Oh, uh... Ik zat op het Viva forum wat rond te neuzen? :oops: ;)

Vrijdag, maandag en dinsdag weer bij GTST achter de schermen rondhuppelen. Zit genoeg aan tuttebellen tussen. :yes:

Shit, Shit, Shit, Shit, Shit, Shit Wie O Wie kan mijn vertellen waar ik een kabeltje tussen de ontvanger en sataliet deze is bij mijn stuk ,de min kabeltje is los van de stekker heeft iemand een idee of deze te koop is en waar heb gezocht maar kan het niet vinden. HELP :(:(:(

Laatst bewerkt:
Iemand een zenderpult voor een FF9 of een Spektrum DX8 te koop? (of weet iemand waar je die eenvoudig kunt kopen? :)

Ik zoek er eentje, liefst tweedehands. Ik wil aan de voorkant een 8" lcd scherm monteren voor FPV.

Overigens ook een nieuw speeltje aan het samenstellen voor FPV.. Dus, iemand nog een trex 600 pro kopen? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back