Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
en weer klaar met buffelen , was weer een pittig dagje , lekker veel gedaan !

was wel weer genieten dat ritje terug op mijn nieuwe liefde :cool:

bijna weekend , nog een dagje doorbijten , zaterdag weer naar de hercu verzamelaar voor wat kleine dingetjes en dan weer verder klooien ,zondag een dagje rust mit das gezin , ook zin an :D.

tis alweer bijna maandag :twisted:

Zo voor de heren zweevers de sleeplijn is ook klaar voor de test en dat gebeurd as zondag wie wil kan de lucht in, teven mijn huckpack ook mee ook voor de test, en phil is er ook als het goed is, denk ik hihihihi

klein probleem:

Opa heeft een laptop, zijn internet staat op startpagina,als deze laat komt alleen het woord en aan de zijkanteen balk erop tewijl de rest er niet op wordt geladen, hoop dat ik het duidelijk uitgelegt heb, hij heeft het wel altijd gedaan.
wat is het probleem ik kom er niet uit HELP HELP

klein probleem:

Opa heeft een laptop, zijn internet staat op startpagina,als deze laat komt alleen het woord en aan de zijkanteen balk erop tewijl de rest er niet op wordt geladen, hoop dat ik het duidelijk uitgelegt heb, hij heeft het wel altijd gedaan.

Wattuh ? :eek:

klein probleem:

Laad hij andere pagina's wel goed?
Anders zou je systeem herstel kunnen proberen.

mogge !

bevalt mij prima om lekker rond 21;30u mijn nest in te gaan , dan is het elke ochtend een beetje weekend :D , 6;00 u wakker , nog 45 minuutjes uitslapen , en is het ook niet zo druk als ik beneden kom :D.

een zware job heeft toch nog zijn voordelen .

straks weer even herculessen , even een dag latexen , en dan mogen we weer 2 daagjes chillen ;)

werkse.

klein probleem:

Druk een keer op F5, de browser gaat dan in een andere mode. Daarnaast is het werk handig te weten welke browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari, Opera). Een de afgelopen weken drukt Microsoft de Internet Explorer 10 erdoor maar daardoor werken veel pagina's njet meer.

Laad hij andere pagina's wel goed?
Anders zou je systeem herstel kunnen proberen.
Arghhhh, systeemherstel. Dat hadden ze weg.mogen laten, ik zet het ook altijd uit. :teacher:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back