Zeker aangestuurd door Spektroep? ;-)
Denk het niet....anders was die knakker er vast niet bovenop gaan zitten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zeker aangestuurd door Spektroep? ;-)
Waardeloos hè, dat co-ouderschap. :?Nee helaas :cry: Ik had wel heen gewild maar ik heb dat weekend andere verplichtingen.
Ik past mein taalgebriuk gewoon aan naar het nivo hiero.verven bedoel je?? taalmodus uit:teacher:
Waardeloos hè, dat co-ouderschap. :?![]()
Ah, da's een goed excuus. De 12e kan ik eigenlijk ook niet. Bij deze schaap voor komende week geannuleerd.![]()
![]()
@ Jasper: als je de laptop mee wilt nemen hoor ik het wel.
Hier mijn eerste mix, sorry van het begin... knalt er lekker in zeg maar.
DJ Phils in the mix
En geheel zonder autosync of wat dan ook.
Tering he, dan moet je echt een zware baan hebben wil je dat met post-its kunnen doen
klein probleem:
Opa heeft een laptop, zijn internet staat op startpagina,als deze laat komt alleen het woord en aan de zijkanteen balk erop tewijl de rest er niet op wordt geladen, hoop dat ik het duidelijk uitgelegt heb, hij heeft het wel altijd gedaan.
wat is het probleem ik kom er niet uit HELP HELP
klein probleem:
Opa heeft een laptop, zijn internet staat op startpagina,als deze laat komt alleen het woord en aan de zijkanteen balk erop tewijl de rest er niet op wordt geladen, hoop dat ik het duidelijk uitgelegt heb, hij heeft het wel altijd gedaan.
Druk een keer op F5, de browser gaat dan in een andere mode. Daarnaast is het werk handig te weten welke browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari, Opera). Een de afgelopen weken drukt Microsoft de Internet Explorer 10 erdoor maar daardoor werken veel pagina's njet meer.klein probleem:
Arghhhh, systeemherstel. Dat hadden ze weg.mogen laten, ik zet het ook altijd uit. :teacher:Laad hij andere pagina's wel goed?
Anders zou je systeem herstel kunnen proberen.