Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En morgen 20gr plus en strak blauwe lucht ??

Yeah, right :-) ;-)
Tsja, het KNMI. Ze krijgen 350.000 eypo subsidie om valse berichten de wereld in te helpen.... :?

2qcqy9v.png

Kl*t weer..., wou even in de tuin werken, wordt weer niets.... :sad:

Dan misschien maar ff bouwen :cool:

Of inkopen doen voor de hobby 8O

Hé Ronald.. ben je dinsdag op de club.. heb wat info nodig voor mijn nieuwe vlieger.... Zal hem meenemen.. Maar heb weinig verstand van brandstofkisten... trouwens van de rest ook niet.. haha..

Hé Ronald.. ben je dinsdag op de club.. heb wat info nodig voor mijn nieuwe vlieger.... Zal hem meenemen.. Maar heb weinig verstand van brandstofkisten... trouwens van de rest ook niet.. haha..

:nooo:, Maandag, Dinsdag en Woensdag naar Dortmnd , dus geen ACH :oops:, Donderdag wel weer in het land..:yes:

Mooie vliegert!

En morgen 20gr plus en strak blauwe lucht ??

Yeah, right :-) ;-)

ik geloof er ook geen snars meer van .

van de winter naar de herfst :)

morgen maar ff lekker op de bromfietsbeurs rondhangen met maris , is altijd wel leuk om die ouwe zooi te bekijken ;)

in de middag wellicht ff fladderen ,ff kijken of ik nog een beetje brandstof heb .

Hier in 0251 wel, met blauwe lucht erbij. :yes: Maar gelukkig wordt het alweer wat bewolkter. Ik begon me al zorgen te maken dat iemand de "Global Warmer" had aangezet. :mrgreen:

Kouwe rotwind !

Hier in 0251 wel, met blauwe lucht erbij. :yes: Maar gelukkig wordt het alweer wat bewolkter. Ik begon me al zorgen te maken dat iemand de "Global Warmer" had aangezet. :mrgreen:

ach , stellen we de vlieghobby toch nog even uit ? :D

genoeg te doen in het huis en aan de motorhobby , vervelen is kansloos ;)

floor is lekker bij omaatje , dus maris en ik gaan vanavond in alle opzichten even lekker los , eerst goed vreten , daarna skyfall maar is kijken on demand , en daarna ff lekker ..... you know :alien: :p

:nooo:, Maandag, Dinsdag en Woensdag naar Dortmnd , dus geen ACH :oops:, Donderdag wel weer in het land..:yes:

Mooie vliegert!

Dan wordt het weekje later ofzo.... heeft geen haast, vliegt dit seizoen toch nog niet denk....

Nog ff twee uurtjes wezen vliegen... twee uur lang landingen staan oefenen met de piper cub met harde wind.... begon steeds harder te waaien en was na twee uur bijna niet meer te doen met dat lichte kistje.. nu lekker warm bij de kachel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back