Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff best druk zo'n BigLiftMeeting organiseren :yes:

je mot er maar zin in hebben idd .

ach , jij als clubmens vind dat vast wel leuk ;)

Inderdaad t/m zondag lekker bezig...
Daarom ook maar geen biglift gescoord :oops:

een andere hobby wellicht een idee ? , iets wat je op je bootje kunt doen ? :)

voor de zekerheid even wat lipo's en ontvanger accu's aan de tiet heeft hangen ,voor het geval dat het leuk vliegweer is .

dan rond 13;00 u ff wat snelle kistjes uitlaten .

voor jou heb ik wel wat geslachtsroom ;)
Nee bedankt, ik hoef geen roerstaafje. Ik drink mijn koffie ook zwart. :p

Straks even een jerrycan halen en vullen. En een flesje olie. De boel in de auto knikkeren en lekker naar het veld. Het hele weekend vliegen. Dat co-ouderschap heeft ook zijn voordelen, een heel weekend voor jezelf. :thumbsup:

Vandaag de bus betimmering weer inbouwen, Marieke wil gaan kamperen volgende week.
Afhankelijk van de vordering nog wel / niet richting veld, al zou met dit weer ook later in de middag nog kunnen.

Vandaag de bus betimmering weer inbouwen, Marieke wil gaan kamperen volgende week.
Afhankelijk van de vordering nog wel / niet richting veld, al zou met dit weer ook later in de middag nog kunnen.

he pancake

dat intimmeren kun je ook in de avond doen. IK VOEL HIER EEN SMOES OM NIET TE VLIEGEN:D

Lekker zonnetje, maar de wind is best frisjes :-)

tja , dat klopt , was best een fris en winderig retourtje op de hercules .

eigenlijk ook al geen zin om met die vliegzooi te slepen :oops:

sleur , doe mij het bekende tegeltje maar weer ;)

ik wil ook ff naar noordeloos , nol bikker zit daar , kawa freak en heeft alles liggen voor de kr1 racert , wil ik ook wel ff heen .

ach , ik kom altijd een paar dagen te kort in das weekendje :)

Nieuw tegeltje voor hullie...

1172_20100904_watje.jpg

Hopla, tankje en olie geregeld, zo even tankje vullen. Mooi klein 3L tankje i.p.v. 5L. Binnenkort de boombox maar ombouwen naar 220V en een dikke woofer erbij. 8)

Nog even wat frisdrank halen en dan richting veld. :bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back