Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yepz, wij zijn echte mooi weer vliegers geworden :-)

precies , dat was ik vergeten te zeggen , mooi weer vliegers rulez , dus we hebben nu niets te zoeken op dat winterse waaierige veld .

morgen zou het anders zijn , dan is er geen wind , maar is het veld bezet door een stel onverlaten met suffe vliegers en zijn mijn vliegers not welcome :( :)

precies , dat was ik vergeten te zeggen , mooi weer vliegers rulez , dus we hebben nu niets te zoeken op dat winterse waaierige veld .

morgen zou het anders zijn , dan is er geen wind , maar is het veld bezet door een stel onverlaten met suffe vliegers en zijn mijn vliegers not welcome :( :)

zo'n nitro dogfighter kan toch best op een huckepack :confused:
En in principe is elk vliegtuig een zwever :D

wissenveld200413.jpg

Lekker in het zonnetje. Ook bigscale piepvliegers doen het prima bij windkracht 4 à 5. 8)

ga je nou stotteren sleurke ? ;)

zohe , net met de panda 2 uur gecruised , leuk autootje , maar na 2 uur best last van mijn rug , mijn hercules zit lekkerder ;)

wel heerlijk veel originele pakkingen voor de kr1 gescoord , zit nu een imitatie koppakking op de racert , maar mooi dus lek merkte ik gisteren :mad: , dus kan nu weer een paar uur sleutelen , maar dat is hobby ;)

Eentje voor jou en eentje voor Siggy. ;)

Best flink wat thermiek, ondanks de wind. Zeven met de EZ en ondanks de lompe accu toch nog hoogte winnen is best leuk. Hele middag voegen op dezelfde accu. 8)

Zat al te denken om de EZ* morgen mee te nemen voor de BigLift meeting.. Weet niet of dat toegestaan is?

EZ* wel op de rug meegenomen te laten worden natuurlijk!

@Phils?

POR en S-39 FTW :teacher: :yes:

Was wel lekker op het veld. Weef een hoop vitamine D opgevangen, het gloeit lekker. :oops: Alleen funflyer101 en mikevlamdinges waren er. Echt, die F16 kun je de meest maffe capriolen mee uithalen, zelfs bij flinke wind. Ge-ni-aal gewoon. :worship: Die moeten we met zijn allen gaan bouwen en een bigscale combat gaan houden. 8)

he pancake

dat intimmeren kun je ook in de avond doen. IK VOEL HIER EEN SMOES OM NIET TE VLIEGEN:D

ja precies, beetje buiten spelen met vliegtuigjes op een veld en de hele dag slap ouwehoeren ...

nou ja het vrouwtje is weer blij zeg maar ...
Joop geef ff aan welke afslag ik gemist heb ... grr prachtig vliegweer ...

Nee, beetje glow in the dark gevoel.van de hele middag in het zonnetje zitten/staan. :zon:

En ja, ik heb veel zin in morgen. Beetje saaie zwevers kijken. :rolling:

ja , vorder het veld maar op de mooiste vliegdag vh jaar ,voor de meest onbenullige vliegers :rolleyes: ;)

Zwevers... de meest onbenullige vliegers??? bedankt.. en trouwens jij vliegt toch niet meer.. tenminste je loopt de afgelopen 500 pagina's al te miepen dat je niet meer wilt vliegen..... Dus zo erg is het niet.. of vlieg je niet meer maar wil je persee op 21 april wel vliegen??;) Heb gehoord dat het een perfecte Hercules dag wordt morgen!! haha:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back