Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi fimpie Nickos. Morgen wordt het lekker, dus op naar het veld,
Klussen voor morgen gaan nu toch niet door.
He nou weet ik niet meer wat voor zender ik moet kopen fatuba of toch maar spektrum mmmmmmmmm moeilijke keuze![]()
Bokkie bef Frismans.Die multiflopters zuigen gewoon.
Alles toevertrouwen aan een lullig microcoontrollertje (ongeacht of het merkspul is of niet) gaat het niet worden. Geen veiligheidsvoorzieningen, je ontvanger gaat flippen en *poef* weg. Het blijft hobbyspul (hoe lullig dat ook mag klinken).
Anyway, ik heb mijn blije doos ontvangen.Alleen is het echt wel HK kwaliteit. Servo's moet je maar ergens op kleven zonder bevestiging. De lijmverbindingen in de romp zijn slecht (was ook al bij de Dimona zo). Net niet af, low budget. Maar goed, voor 250 eypo helemaal vliegklaar is niet verkeerd. Nu dus wat klodders Bison Kombi Powerrrrrrr om de boel vast te zetten. Positieve is dat in de huidige versie een mooie canopy lock zit in plaats van een schroefje, het wieltje van betere kwaliteit is en er een alu spinner bij zit (hoewel die 38mm is en de neus 40mm :?).
![]()
Het hele verhaal. Ik ga het niet twee keer kloppen.Maar komend weekend gaat-ie nog niet vliegen. Alle waar naar zijn geld. Hier gaat tijd in zitten wat die Chinezen er niet in gestopt hebben om kosten te besparen. :?
pas wel op met dat spul , het klinkt allemaal best gevaarlijk en onbetrouwbaar als ik dat zo lees , kan heel anders aflopen .