Knaller
Forum veteraan
hee gorby
hoeveel cc motor zit daar bij ?????????/
dus een 10 cc als ik het goed heb, dat ze dat er niet gewoon opzetten:bad-words:![]()
misschien aan te passen ??????/
Zo die ekster duikt er ook meteen bovenop

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hee gorby
hoeveel cc motor zit daar bij ?????????/
dus een 10 cc als ik het goed heb, dat ze dat er niet gewoon opzetten:bad-words:![]()
misschien aan te passen ??????/
Waaraan? Het gras, de ruimte, de hekken? Alcoholverbod? :?ik merk dat ik me begin te ergeren op das velt , dan is het geen hobby meer .
Ik moet nog een zwever testen voor het MBF. Liefhebbers om even alles uit de kast te halen de komende periode (slepen, gewoon vliegen etc, etc) Maken we een mooi verslag van met foto's en filmpjes. Even ons van de beste kant laten zien![]()
Weekendje niet varen en tennisen,en je hebt een verslag.Maar ja keuzes keuzes keuzesIk moet nog een zwever testen voor het MBF. Liefhebbers om even alles uit de kast te halen de komende periode (slepen, gewoon vliegen etc, etc) Maken we een mooi verslag van met foto's en filmpjes. Even ons van de beste kant laten zien![]()
Ik moet nog een zwever testen voor het MBF. Liefhebbers om even alles uit de kast te halen de komende periode (slepen, gewoon vliegen etc, etc) Maken we een mooi verslag van met foto's en filmpjes. Even ons van de beste kant laten zien![]()
Junkie, het is nu weekend hoor!!![]()
Waaraan? Het gras, de ruimte, de hekken? Alcoholverbod? :?
Als jij die zwever nou eens ging testen ?
Gaan wij lekker kijken vanaf de dijk met een pintje in dah hand![]()
;-)
hopelijk van het weekend wel vliegen...