Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tsjone, dat heeft lang geduurd voordat je er achter was.Heerlijk uitlaatje die jetpro![]()
Nee, een post die zo'n 6 jaar te laat is. :rolling:Zit in een verkeerd draadje zeker
Zit in een verkeerd draadje zeker
Lekker een tankje leeg gezweeft met de baja hier bij het binnen meer.Heerlijk,geen mensen met honden helemaal niemand.Alleen een of andere sufferd met een baja.
Ja,die zat niet in die kist met ouwe rommel die ik bij die baja kreegTsjone, dat heeft lang geduurd voordat je er achter was.![]()
Als ik hem kan slopen door lekker te springen op HT dan doe ik dat,maar ga niet door al die cross sporen heen hobbelennee , het is gewoon rustig hier
goed bezig !
ik krijg ook weer zin om ff te raggen , binnenkort even met een groepje los , maar wat is een leuke locatie ? ik ben evengoed wel te porren voor ht , dan kan ik ook mij dogfighter nog ff opgooien .
Dat is niet waar, mijn kromme JetPro v2 zat er ook bij. Die paste alleen niet mee zo sinds de landing op de uitlaatbocht.Ja,die zat niet in die kist met ouwe rommel die ik bij die baja kreeg
En dat zes jaar te laat geloof ik wel,daar ging het mis bij je![]()
Als ik hem kan slopen door lekker te springen op HT dan doe ik dat,maar ga niet door al die cross sporen heen hobbelenWat een narigheid is dat,dan maar hondjetik op jagersplas
Volgens mij was de uitlaat recht en de rest kromDat is niet waar, mijn kromme JetPro v2 zat er ook bij. Die paste alleen niet mee zo sinds de landing op de uitlaatbocht.![]()
Geef Jasper even een broodje of een Snickers, hij zit nu draadjes te eten. :?Best druk hier![]()
LOI cursusBest druk hier
![]()
Of het oude plekje op HT moet ik alleen even met de Ford KA van moeders komen,we hebben al heel lang niet over dat pad geredenja ,dat is waar , die geulen zijn veel te diep :neutral:
de achtersluispolder bij Zaandam is niet bereikbaar per auto , maar daar ligt een heel gaaf terrein met bergen zand ertussen waar je tegenop kunt klimmen , maar dat is afgesloten met hekken omdat ze er bezig zijn :neutral:
je kunt het gebied zien vlak voor je de koentunnel inrijd .
maar er zijn vast nog wel gebiedjes ,alleen nog even doorzoeken maar .
LOI cursus
Of het oude plekje op HT moet ik alleen even met de Ford KA van moeders komen,we hebben al heel lang niet over dat pad geredenMaar op dat stukj rijden ze niet veel met de motoren
Waar we voor drie jaar geleden naar boven reden bij de rotonde.rotonde ligt nu een buis daar reed je naar boven en dan meteen rechts,waar Sleur heerlijk met de Baja tegen de berg opvloog,en daarna heb ik hem overgenomen :neutral:welk stukje bedoel je dan ? , we hebben wel op diverse plekken gestaan .
bedoel je bij die duinachtige heuvels met daarnaast die kom ?
ik vind het best
nu nog even al die stoffige baja's verzamelen en gaan met die banaan .
ik zou zaterdag kunnen .
Waar we voor drie jaar geleden naar boven reden bij de rotonde.rotonde ligt nu een buis daar reed je naar boven en dan meteen rechts,waar Sleur heerlijk met de Baja tegen de berg opvloog,en daarna heb ik hem overgenomen :neutral:
Geef Jasper even een broodje of een Snickers, hij zit nu draadjes te eten. :?![]()
Huckepacken en sleoen achter de BigLift![]()
Weekendje niet varen en tennisen,en je hebt een verslag.Maar ja keuzes keuzes keuzes
Als jij die zwever nou eens ging testen ?
Gaan wij lekker kijken vanaf de dijk met een pintje in dah hand![]()
;-)