Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was inderdaad Peter en de gang. Ik heb hem net even gesproken. Binnekort maar wat afspreken met hun op HT als ik de x7 klaar heb.

Nee van negende verdieping naar begane grond gegaan.Balkon omgeruild voor tuin. En computer tafel voor heli zolder. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
op hoogtij voor ieder wat wils :D

heerlijk zo'n vrijgebied !

net ff mijn kantoor /hobbyruimte gesopt en stofgezogen , dikke offerte gemaakt , dat lucht allemaal weer op .

zo nog ff stukje op de kr1 racen , morgen weer maandag :neutral:

3 daagjes werken en dan weer een lang weekend :thumbsup:

zullen we donderdag een hemelvaarts ht bash houden ? ,heb de smaak weer te pakken :p

+1

Flight sim gevraagd

Hoi,

Ik vlieg veel te weinig en mijn zoontje heeft een vliegtuig gevraagd. Aangezien dat natuurlijk tegen gaat vallen wil ik hem eerst een simulator kado doen. Heeft iemand van jullie nog een tweedehandsje in de aanbieding? Downloaden kan natuurlijk maar dat wil ik niet. Het moet wel legaal zijn.

Ik ben overigens lid van ACH... Heb echter al twee jaar niet meer gevlogen. Ben dus eigenlijk donateur...

Raggertje heeft zijn goede daad weer verricht vandaag ;)

417885_566519616704669_1853300361_n.jpg

Hebbie niks gefilmd vanmiddag ;)

jawel , maar heb geen zin het filmpie te maken , duurt me telang en ben nu lui ;)
misschien vd week .

net het journaal gezien , maar na dinsdag koud vies waaierig buttweertje :sad:

donderdag koud met 15 graden en veel wind :mad:

we zien het allemaal wel .

*douchen gaat *

Ziezo, de spareparts voor de Trex600 zijn weer besteld. Hoop ze snel binnen te hebben (fast-lad) en dan snel maar weer opbouwen. Wil dat monster deze zomer wel vliegend hebben :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back