Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
binnenkort maar ff een easystar 2 kopen , beetje tunen en leuk voor wildgevlieg ;)

op het veld met zo'n ding is not done :)

binnenkort maar ff een easystar 2 kopen , beetje tunen en leuk voor wildgevlieg ;)

op het veld met zo'n ding is not done :)
Ik voel me zwaar beledigd. :evil: ;) Op die jet na, blijft het een spraakmakende vertoning. :yes:

25 minuten gevlieg op een batterijtje. 8) Nog twee batterijtjes te gaan, plus nog vier voor de Swift. :hammer:

Sterkte Jasper.
Tot dinsdag;)
Goedemorgen allemaal,

Super lekker weer de komende dagen en ik moet me om 9:45 melden in het Rode Kruis ziekenhuis. 2 dagen binnen liggen in een bed. Nou ja kan er maar van af zijn. Hopelijk dinsdag einde van de dag weer weg.

Hopelijk krijgen ze die niersteen te pakken. :thumbsup:

Hoezo ??? Not done ???

Was de leukste periode van de hobby ;-)

Ik voel me zwaar beledigd. :evil: ;) Op die jet na, blijft het een spraakmakende vertoning. :yes:

25 minuten gevlieg op een batterijtje. 8) Nog twee batterijtjes te gaan, plus nog vier voor de Swift. :hammer:

geintjeu! , ik bedoel meer dat een ez leuker is om wild te vliegen(zoals vroeger) dan ermee op het veld te vliegen met het oog op gek doen ,te laag over scheren als een malle , vreemde omgeving is ook spannender . ;)

lekker in de tuin aan de sleutel met de sv650 , superbike stuur eraf gooien en lekker weer de clipons erop , hang je wat meer voorover , meer lijden dus ,maar meer genieten en veel lekkerder sturen in bochten .

*koffie erbij tapt *

Ga ik een keer op ziekenbezoek, niets.... :?

546lcg.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back