Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geniet er nog maar even van.
Kon binnenkort weleens afgelopen wezen met die drones en fpv zooi.
De politiek gaat zich ermee bemoeien, en dat is meestal geen goed teken :D

Zolang de politiek niet weet waar ze moeten beginnen en hoe ze het aan moeten pakken, is het wat mij betreft geen issue. Duurt nog wel eventjes :yes:

En dan nog, dan maken we het gewoon officieel, vergunning aanvragen, inschrijven, papiertjes halen. No issue!

Zolang de politiek niet weet waar ze moeten beginnen en hoe ze het aan moeten pakken, is het wat mij betreft geen issue. Duurt nog wel eventjes :yes:

En dan nog, dan maken we het gewoon officieel, vergunning aanvragen, inschrijven, papiertjes halen. No issue!

Ik heb zon idee dat je daar te makkelijk over denkt......

Ik heb zon idee dat je daar te makkelijk over denkt......

Wellicht. Ik ga mij in iedergeval niet uiten over wat wel en wat niet mag en wat wel en wat niet moet gaan mogen.

Eerst afwachten wat de overheid ermee gaat doen. Tot die tijd lekker rond fladderen :yes:

Komt wat mij betreft gewoon een algeheel verbod voor particulier gebruik.

Het loopt de spuigaten uit met die dingen.
Dit soort spul moet je gewoon niet willen in woonwijken of andere plaatsen waar dit gevaar op kan leveren.

En denk nou niet dat het jou niet zal gebeuren, we hebben het laatst nog gezien met Jasper :eek:

Komt wat mij betreft gewoon een algeheel verbod voor particulier gebruik.

Het loopt de spuigaten uit met die dingen.
Dit soort spul moet je gewoon niet willen in woonwijken of andere plaatsen waar dit gevaar op kan leveren.

En denk nou niet dat het jou niet zal gebeuren, we hebben het laatst nog gezien met Jasper :eek:

Dat zeg ik ook niet, ik weet dondersgoed wat er mis kan gaan. Maar laten we eens kijken naar de algehele hobby. Modelvliegtuigen in de buurt van een woonwijk laten vliegen (brandstof of electro maakt geen donder uit!). Een modelvliegtuig is 'net zo goed' een drone als dat een multicopter dat is.

Laten we het dan geheel in de breedte trekken. Modelvliegen aan de lijn leggen. :yes:

Gaan we allemaal wel met autootjes rijden :)

Laatst bewerkt door een moderator:
@Jasper

Sleur heeft toch wel zijn ez'tje mee ?
Ik heb geen tijd om te vliegen... Maar 3DFris wel alle tijd om te interwebsen. :?

trekkertrek3d2.jpg

Wat en kudt maaier. Onderhoud/schoonmaken is soms wel makkelijk. Hele ding zat vol hooi en blubber. Niet gek dat die snaren er af lopen. :evil:

zo , werkbezoek ook weer gehad , op de terugweg langs boer geert gereden en volgegeten :p
nu lekker thuis , en als ik zo naar buiten kijk vind ik het wel mooi met die wind , gaat mijn haar van uit model ,en dat moeten we niet hebben ;)

siggy ; wou jij nog naar het veld , of vind je de 4 muren om je heen wel best ? ;)

Dat zeg ik ook niet, ik weet dondersgoed wat er mis kan gaan. Maar laten we eens kijken naar de algehele hobby. Modelvliegtuigen in de buurt van een woonwijk laten vliegen (brandstof of electro maakt geen donder uit!). Een modelvliegtuig is 'net zo goed' een drone als dat een multicopter dat is.

Laten we het dan geheel in de breedte trekken. Modelvliegen aan de lijn leggen. :yes:

Gaan we allemaal wel met autootjes rijden :)

net als ze vroeger deden, lijnvliegen :D
scheelt een boel geld voor servo's en zender, alleen voor bigscale moet je wel een flinke bouw hebben.............:rolling:

Gras kort maken, Goed werk mannen (hu, man).

Ik heb geen tijd om te vliegen... Maar 3DFris wel alle tijd om te interwebsen. :?

trekkertrek3d2.jpg

Wat en kudt maaier. Onderhoud/schoonmaken is soms wel makkelijk. Hele ding zat vol hooi en blubber. Niet gek dat die snaren er af lopen. :evil:

Frisse neus halen best, maar om nou compleet uit je verschoning te waaien ? :D

Jij gaat sleutelen in de tuin denk ?

nee ,geen gesleutel , wat dacht je van helegaar niets doen ? :p

net nog ff Q gebeld , de ez 2 kost daar 77 E .

aan de andere kant heeft conrad nog de oer ez 1 liggen voor 44 incl. verzenden ,maar moet je zelf de ailerons snijden .

toch wel wijs om er een ez'tje bij te hebben , met gemiddeld windkracht 5 die er altijd staat is dat wel een leuke vlieger .

*zonnebankie neemt door gebrek aan zomerweer *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back