Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je laat 3DFris een keer rijden, gelijk dit.... ;)

trekkertrek3dstreep.jpg

trekkertrek3d.jpg

veld is weer als een biljartlaken (als je dronken bent en niets van biljart weet). :D Leuk om te doen, voor een keertje, eens per decennium of zo. :yes: Recepts voor de maaiploeg. :worship:

Qua weer prima, het tocht alleen een beetje veel. Op het veld een strakke zak. En flink wat hooi om de oren.

Nu even de EZ weer voorzien van de accuhouder (neus) die er af gebroken was in de looping. :?

Leuk motortje. Hij is alleen 4800 Watt.
Die 11000Watt die je opgeeft is wat ie kan hebben als het fout gaat.
In de specs staat dat hij het maar 2sec. aan kan. Heb ik het nog lang volgehouden met 20 seconden.

Reeds contact gehadf met Bert. Wikkelschema YY doorgekregen. Ga eerst ff zelf aan de slag. Maar denk dat er een andere motor in komt i.v.m. die magneten.

Hier de foto's

Vandaag de tent omgeruild... de vorige bleek de verlichting er niet in te zitten terwijl dat wel erin hoorde te zitten. Prima service bij Decathlon naast de Arena.

20130510_124342_zpsfa0d9c9a.jpg

Daar stonden ook paardjes buiten (pony's) dus dochterlief moest ook een rondje

20130510_124916_zpsa107eab3.jpg

Daarna nog ff lunchen in de Villa Arena.

20130510_133615_zpsb9a3bf5e.jpg

Straks weer schapie eten... kan het weekend weer beginnen :yes:

@ phil ben je bang in donker hihihihihihih
als je genoeg op heb gaat het lichtje vanzelf uit hoor hahahahahaha
we leggen je wel op bed hoor:D:thumbsup:

Nu even de EZ weer voorzien van de accuhouder (neus) die er af gebroken was in de looping. :?

komen straks weer een paar ez'tjes bij :p , siggy heeft er even 2 besteld , waarvan 1tje voor mij ,toch maar voor de easystar 2 gegaan , scheelde zo weinig tov ez 1 .

deze even stevig bouwen , goed versterken , sterke metalgears erin , ik heb de setup nog liggen van de funjet , dus die gaat erin , 3700 kv mega met 80 amp roggelaar , gillen met dat ding ;)

binnenkort maar ff ez battlen met z'n alle ;)

Phils ; goed bezig , lekker gezinsdagje ;)

*pintjes drink *

Vandaag de tent omgeruild... de vorige bleek de verlichting er niet in te zitten terwijl dat wel erin hoorde te zitten. Prima service bij Decathlon naast de Arena.

20130510_124342_zpsfa0d9c9a.jpg

Daar stonden ook paardjes buiten (pony's) dus dochterlief moest ook een rondje

20130510_124916_zpsa107eab3.jpg

Daarna nog ff lunchen in de Villa Arena.

20130510_133615_zpsb9a3bf5e.jpg

Straks weer schapie eten... kan het weekend weer beginnen :yes:

2x per dag snacken....? Zo krijg je dus zo'n strak lijf :D

Dit is leuker, maar wel jammer dat ik het volledige filmpje niet kan vinden...

Laatst bewerkt door een moderator:
komen straks weer een paar ez'tjes bij :p , siggy heeft er even 2 besteld , waarvan 1tje voor mij ,toch maar voor de easystar 2 gegaan , scheelde zo weinig tov ez 1 .

deze even stevig bouwen , goed versterken , sterke metalgears erin , ik heb de setup nog liggen van de funjet , dus die gaat erin , 3700 kv mega met 80 amp roggelaar , gillen met dat ding ;)

binnenkort maar ff ez battlen met z'n alle ;)

Phils ; goed bezig , lekker gezinsdagje ;)

*pintjes drink *

Bestellt und unterwegs ;-) :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back